وصول گزارش جدید زمین خواری و کوه خواری به کمیسیون اصل ۹۰
گروه سیاسی

- سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به ورود این کمیسیون به موضوع زمین خواری، کوه خواری و دریاخواری گفت: اخیرا گزارشهای جدیدی در خصوص زمین خواری، کوه خواری و دریا خواری به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس رسیده که در حال بررسی آنها هستیم.

مصطفی افضلی فرد نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانیافکارنیوزبا اشاره به موضوع زمین خواری، کوه خواری و دریاخواری و ورود این کمیسیون به این مساله و دلایل طولانی شدن تهیه گزارش در این زمینه گفت: کمیسیون اصل ۹۰ تصمیم داشت تا در اسرع وقت گزارشی در این زمینه تهیه و با تصویب در کمیسیون تحویل هیئت رئیسه مجلس و در صورت صلاحدید در صحن مجلس قرائت شود.

وی افزود: همزمان با آغاز کار، گزارش ها و اطلاعات زیادی در این زمینه به کمیسیون رسیده که در واقع با یک پرونده حجیم و قطور روبرو شدیم و مجبور شدیم تا همه آنها را بررسی کنیم که به همین دلیل تهیه گزارش نهایی کمی زمان برد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه بخش زیادی از گزارش نهایی شده، تصریح کرد: اخیرا گزارشهای جدیدی در خصوص زمین خواری، کوه خواری و دریا خواری به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس رسیده که در حال بررسی آنها هستیم و بزودی این گزارش برای نهایی شدن در صحن کمیسیون مطرح می شود.

افضلی فرد با بیان اینکه در این گزارشات برخی تخلفات محرز است، تاکید کرد: گزارشهای جدید رسیده به کمیسیون عمدتا در خصوص زمین خواری و کوه خواری در استانهای خراسان رضوی و گلستان بوده که بررسی آنها هم در حال انجام شدن است.

وی اظهار امیدواری کرد تا در روزهای آینده گزارش زمین خواری، کوه خواری و دریاخواری در صحن مجلس قرائت و تخلفات مربوط به آن به قوه قضائیه ارسال شود.