به گزارش افکارخبر، او گفته است: ما یک مبانی و اصولی داریم و یک روش و یک تکنیک کار داریم. مبانی‌‌ همان مبانی انقلاب است. یعنی تمام اصلاح‌طلبان انقلاب را قبول دارند. پایند به انقلاب هستند و انقلاب را جزو آمال و آرزوهای خود به حساب می‌آورند در نتیجه آن‌ها از مواضع اصلی خود تحت هیچ شرایطی عدول نخواهند کرد.

بروجردی همچنین تصریح کرده است: خوب و بد در تعریف اصلاح‌طلبی نداریم. به نظر من برداشت‌ها متفاوت است…به عقیده من و برخلاف تبلیغ برخی جریانات هیچ اختلافی میان اصلاح طلبان نیست.



*بروجردی احتمالاً در حال عمل به نصیحت چندی قبل محمدرضا عارف به جوانان است که گفته بود: ‌ «باید از هرگونه حاشیه‌سازی و پرداختن به حاشیه‌ها پرهیز کرد. اگر فردی در طیف گسترده اصلاحات خطایی کرد نباید در فضای مجازی به آن پرداخت و به آن پاسخ داد!»

وی در حالی گفته است که اصلاح‌طلب خوب و بد نداریم که حرف وی به بیانی می‌تواند درست و به بیانی می‌تواند غلط باشد.

درست از آن رو که معاریف جریان سیاسی خاص بنا به یک ژنتیک دیرینه هرگز علیه خبط و خطاهای یکدیگر موضع نمی‌گیرند و حتی مسئله واضحی همچون «فتنه» را نیز حاضر به کتمان نشدند.

فی‌الواقع آنها مسئله فتنه را نه در اصل و بنیان، حاضر به کتمان شدند و نه مرتکبینش را تاکنون مورد تقبیح درست و اصولی قرار داده‌اند.

و لذا بیننده این فرایند به این قضاوت می‌رسد که از منظر آنها هیچکس بد و غیر خودی نیست!

بیان خانم بروجردی همچنین می‌تواند غلط باشد زیرا هنگامیکه سیدمحمدصادق خرازی، چندی قبل از رفتارهای برخی چهره‌های جریان خاص در ارتباطات ناپاک با غرب انتقادات شدیدی را بیان کرد؛ موج شوریدگی در میان این جریان به راه افتاد و چهره‌های اصلاح‌طلب تیغ‌های زبان و قلم را به روی یکدیگر کشیدند.

و یا ایضاً فریادهایی که در هنگام آغاز به کار حزب ندا کشیده شد.

و همینطور فریادهایی که بر سر یک عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران کشیده شد، به صرف اینکه رأیی بر خلاف نظر هم‌طیفی‌هایش داده است.

بروجردی مدتی قبل در لابه‌لای یادداشتی اینطور ادعا کرده بود که اگر دولت در انتخابات از آرای مردم صیانت کند! ترکیب مجلس دهم یقیناً متفاوت از امروز خواهد بود.

او نوشته بود: دولت باید یک استراتژی را برای برگزاری انتخابات تعیین کند که اساسا فارغ از ترکیب آینده مجلس، مبنای حمایت و اصل کار دولت باید حفظ و صیانت از آرای مردم باشد! اگر واقعا این استراتژی در جنبه عمل هم خودش را نشان دهد، ترکیب آینده مجلس می‌تواند متفاوت از ‌آن چیزی باشد که امروز شاهدش هستیم» …

این فرد، به تازگی نیز در بخشی از گفت‌وگوی خود با روزنامه آرمان امروز اظهار کرده است: انتخابات بیست و چهارم خرداد سال ۹۲ نشان داد که فضا قابل اعتماد است…!

مشخص نیست چرا سایر انتخابات‌های برگزار شده قبل از سال ۹۲ برای این فرد بیانگر هیچ معنای خاصی نبوده است؟! او همچنین توضیح نداده است که اگر برنده این انتخابات کسی غیر از رئیس‌جمهور روحانی بود، آنگاه انتخابات مذکور بیانگر چه نشانه‌هایی بود؟!

یادآور می‌شود، حسین مرعشی، از فعالان اصلاح‌طلب نیز در سال ۹۱ و در گفت‌وگو با ویژه‌نامه روزنامه اعتماد از مدیریت شده بودن انتخابات سال ۹۲ سخن رانده بود.