وزیر کشور نتایج انتخابات سال ۹۶ را اعلام کرد!
گروه سیاسی

- وزارت کشور به عنوان نهاد واسط و برگزار کننده انتخابات باید در همه شرایط بی طرفی خود را حفظ کند اما گویا وزیر کشور دولت تدبیر و امید چندان به این اصل پایبند نبوده است.

دولتی که بسیاری از اعضای آن به عدم بی طرفی وزارت کشور در انتخابات ۸۸ و ۹۲ گلایه مند هستند و همین حالا هم بزرگان آنها به احتمال بی طرفی شورای نگهبان و رد صلاحیت ها در انتخابات مجلس هر روز اشاره می کنند؛ چگونه از هم اکنون نتایج انتخابات دور بعد ریاست جمهوری را خبر می دهد؟!

به گزارشافکارخبر، وزیر کشور دولت تدبیر و امید در گفت و گو با پایگاه خبری دولت گفته است: " …عمر این دولت، به نیمه نرسیده، یک چهارم آن سپری شده! آقای روحانی قرار است ۸ سال رئیس جمهور باشند! ما به ۷۰ درصد برنامه هایی که اعلام کردیم، رسیده ایم… "

این سخنان رحمانی فضلی به عنوان داور و برگزار کننده انتخابات در کشور علاوه بر اینکه اصل انتخابات را در کشور زیر سوال می برد؛ برای دلسوزان نظام هم چیزی به جز دلسردی نخواهد داشت چرا که سرنوشت انتخابات آتی را از هم اکنون روشن شده می دانند.

http://www.afkarnews.ir/images/docs/000442/n00442515-r-b-000.JPG


http://www.afkarnews.ir/images/docs/000442/n00442515-r-b-004.JPG

وزیر کشور امین مردم است و رهبر معظم انقلاب نیز بارها تاکید کردند که " رای مردم حق الناس است " با این حال دو سال مانده تا انتخابات رحمانی فضلی نتیجه انتخابات را پیش بینی کرده و این در بی طرفی وی در برگزاری انتخابات شبهه ایجاد می کند.

با این اوصاف آیا می توان به بی طرفی دولت در انتخابات اسفندماه امیدوار بود؟ آیا رحمانی فضلی از هم اکنون می داند چه کسانی نماینده مجلس بعد هستند و برای چند سال نماینده می مانند؟

اگر انتشار این سخنان را ناشی از خطای خبرنگار بدانیم؛ بازهم این سوال باقی می ماند که چه چیز باعث شده رحمانی فضلی از هم اکنون نسبت به انتخابات دو سال دیگر ورود پیدا کند؟