سرنوشت کشور ما وابسته به مذاکرات نیست

به گزارش افکارخبر، حجت‌الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگا‌ه‌ها با اشاره به پایان مذاکرات هسته‌ای و انتشار متن برجام، گفت: مذاکرات هسته‌ای هر چه بود، تمام شد و ما باید برای بعد از مذاکرات فکر کنیم.

وی افزود: کارشناسان در حال پیگیری متن برجام و مذاکرات هسته‌ای هستند، نمایندگان مجلس نیز پیرامون این مسئله بررسی‌های لازم را انجام خواهند داد، ‌ حال چه توافق تصویب شود و چه نشود، فرقی نمی‌کند و سرنوشت کشور ما وابسته به این مذاکرات نیست.

محمدیان ادامه داد: ما باید بحثزیرساخت‌ها و اساس کشورمان را در رابطه با اقتصاد مقاومتی پیگیری کنیم، اگر مذاکرات به نتیجه رسید و گشایشی اتفاق افتاد چه بهتر، اگر هم این چنین نشد ما مذاکرات را آخر خط نمی‌دانیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگا‌ه‌ها تأکید کرد: اینطور نیست که اگر مذاکرات به نتیجه نرسید ما به بن بست رسیده‌ایم، ملت ما در این سال‌ها انواع تحریم‌ را پشت سر گذاشته و اثبات کرده که با تحریم‌ها از پا در نمی‌آید، دشمنان نیز اذعان کردند که تحریم‌ها نتوانسته ملت ایران را به زانو در بیاورد.

محمدیان در ادامه خاطرنشان کرد: مذاکرات هسته‌ای اگر به نتیجه هم نرسد ملت ما حتما راه خودشان را با صلابت بیشتری خواهند پیمود.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی ملت، ‌ تصریح کرد: ما باید در داخل بخش‌های تولیدی، صنعتی و خصوصاً بخش‌های دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی را تقویت کنیم تا اگر باز هم ما را تحریم کردند با مشکل جدی روبرو نشویم و از آن عبور کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگا‌ه‌ها خاطرنشان کرد: ما باید آنقدر از درون قوی شویم که تحریم کوچکترین تأثیری نداشته باشد و دشمنان هم کاملا متوجه شوند که تحریم‌ها علیه ما بی‌اثر است و کارساز نیست.

محمدیان در خاتمه گفت: از دولت انتظار میرود به زیر ساختهای داخلی بیشتر بپردازد تا زودتر بتوانیم چرخ تولید را بچرخانیم و با سرعت لازم و بالا آن پیش ببریم.