بسیجیان به انقلاب و ولایت معتقد هستند

به گزارش افکارخبر، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره میزان امنیت جمهوری اسلامی ایران، با توجه به اتفاقاتی که در کشورهای پیرامون ایران رخ می دهد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در یک امنیت پایدار قرار دارد، البته این به معنای عدم تلاش دشمنان برای ضربه زدن به کشور نیست بلکه تمام طرح های سرویس های امنیتی دنیا برای لطمه زدن به جمهوری اسلامی ایران است ولی نتوانسته اند به موفقیتی دست بیابند.

وی با اشاره به وجود گروه های تروریستی در عراق و وضعیت غیرقابل کنترل پاکستان همچنین مشکلات و درگیری ها در سوریه و عراق گفت: با وجود تمام طرح ها و تلاش های دشمن، آن ها نتوانسته اند امنیت پایدار جمهوری اسلامی را خدشه دار کنند. البته در این راه شهدای بسیاری داده ایم و تلاش های بسیاری توسط وزارت اطلاعات، سپاه و ارتش همچنین نیروی انتظامی صورت می گیرد و به اذعان همه کشورهای دنیا ایران از یک امنیت پایدار برخوردار است.

بروجردی نقش بسیج و بسیجیان را در افزایش امنیت ملی بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: جدا از اینکه بسیج یک تشکیلات منسجم است، در این بین تفکر بسیجی بسیار مهم است. تفکر حاکم بر عملکرد بسیاری از مسئولین اجرایی باید تفکر بسیجی باشد که با حداقل ها، حداکثر را بدست بیاورد.

بروجردی تاکید کرد: بسیج در دوران جنگ نقش خودش را نشان داد و اگر حرکت بسیجی نبود سرنوشت جنگ این گونه به نفع جمهوری اسلامی رقم نمی خورد، در بعد از جنگ نیز در بعد سازندگی و حفظ امنیت نقش بسیار ارزشمندی را بر عهده دارد که این آمادگی این جوانان را که دوران مبارزات انقلاب و حتی جنگ تحمیلی را ندیده اند نشان می دهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: بسیجیان به انقلاب و ولایت معتقد هستند و نقش بسیار مهم و پر رنگی در انقلاب اسلامی بر عهده دارند.