رزمایش اقتدار ثارالله به نظام استحکام می دهد

به گزارشافکارخبر،محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیرامون برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان استان تهران با نام اقتدار ثارالله و پیام آن به دشمنان منطقه و فرامنطقه ای بویژه اسرائیل گفت: بسیجیان همواره با فداکاری و ایثارگری در نوک پیکان مبارزه با دشمنان اسلام و ایران هستند. به همین جهت این رزمایش ظرفیت ها و توانمندی ها و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی و حضور مردم در عرصه های دفاعی کشور را نشان می دهد و می توان گفت قدرت ایران ناشی از مولفه های فرهنگی است و نظام جمهوری اسلامی با عمق بخشیدن به جنبه های اعتقادی و شفاف سازی در بین مردم در تحقق اهدافش موفق شده است.

وی در ادامه در باب تقویت و اشاعه تفکر بسیجی در برخورد با دشمنان اضافه کرد: تفکر بسیجی در ۸ سال دفاع مقدس آفریده شد و امروز دشمن از قدرت اعتقادی و فرهنگ ایثار و شهادت مردم وحشت دارد. این رزمایش به نظام انقلاب اسلامی استحکام می دهد. همچنین این رزمایش نشان استحکام دورنی نظام است، نظامی که مردمان با اعتقادات و باورهایشان از خطرات و آفت ها حفظ کردند و بایستی گفت مردم با اعتقادی راسخ حافظ نظام انقلاب اسلامی هستند وهموراره در برابر دسیسه ها و فتنه گری استکبار ایستاده اند.

جوکار پیرامون تاثیر برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله بر امنیت ملی گفت: این رزمایش قدرت بازدارندگی ایران را نشان می دهد و کشورهایی که یاوه گویی می کنند در برابر نمایش بزرگی و قدرت ایران کوتاه می آیند و دیگر در مقابل ایران با ادبیات توهین و تهدید سخن نمی گویند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در باب نحوه واکنش دشمنان در شرایط فعلی به این رزمایش گفت: این رزمایش نشان از این است که دشمنان بایستی مقابل این ملت با زبان تهدید و فشار سخن نگویند و گرنه با مشت پولادی و محکم این ملت مواجه خواهند شد.

این نماینده مجلس در پایان به دلایل هراس دشمنان از تفکر بسیج و بسیجیان اشاره و تاکید کرد: امروز بسیج و تفکر بسیجی در سایه مجاهدت و تلاش بر گرفته از راه شهدا امنیت پایدار را در کشور برقرار کرده است و بایستی گفت ایران محوریت امنیت و اقتدار در بین کشورهای منطقه است.