فعال شدن شعب‌ استانی جبهه اعتدالگرایان

به گزارش افکارخبر، محسن صفرپور رئیس دوره‌ای جبهه اعتدال گرایان در مورد آخرین تحرکات سیاسی _ انتخاباتی این تشکل سیاسی، اظهار داشت: همچنان در حال تدوین آئین‌نامه داخلی و منشور انتخابات هستیم.

وی افزود: در مورد کاندیدای مورد حمایت جبهه اعتدال گرایان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد مصادیق نشده‌ایم، اما به زودی وارد مصادیق خواهیم شد.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اعتدال گرایان از راه‌اندازی شعب استانی این تشکل خبر داد و اظهار داشت: تا چند هفته دیگر همه شعب استانی ما فعال خواهند شد.

صفرپور در پاسخ به این پرسش که آیا شما نیز همچون حزب اعتدال و توسعه قصد دارید خانم فاطمه هاشمی را به عنوان سرلیست انتخاباتی معرفی کنید، گفت: در این مورد به جمع بندی نرسیدیم و تصمیم خواستی اتخاذ نکردیم.

وی ادامه داد: حزب اعتدال و توسعه یکی از احزاب عضو جبهه اعتدال گرایان است اما در مورد اینکه الان چه شخصی سر لیست جبهه اعتدال گرایان باشد کمی زود به نظر می‌رسد چرا که باید منتظر احراز صلاحیت‌ها ماند و دید چه کسی در صحنه می‌ماند.

غلامعلی دهقان سخنگوی حزب اعتدال و توسعه چندی پیش اعلام کرده بود که در صورت عدمحضور ناطق نوری در انتخابات مجلس دهم قطعاً فاطمه هاشمی رفسنجانی سرلیست حزب اعتدال و توسعه خواهد بود.