بسیج اجازه هیچ تحرکی را به دشمن نمی دهد

به گزارش افکارخبر، سردار سرتیپ محمدعلی آسودی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تعریفی از بسیج، گفت: بسیج در یک تعریف گسترده همه مردم هستند.

وی با اشاره به حضور بسیج در اقصی نقاط کشور اعم از روستا و شهر تاکید کرد: این حضو گسترده و بصیرت بسیج فرصتی را برای تامین امنیت ملی کشور به وجود آورده و به عنوان چشم بینای انقلاب اسلامی تمام تحرکات داخلی و خارجی را کنترل کرده است و اجازه کوچکترین کاری را به دشمنان داخلی و خارجی نداده است.

سردار آسودی حضور پررنگ و موثر بسیج در همه عرصه ها را نشأت گرفته از بصیرت بالای بسیجیان دانست و اظهار داشت: بسیجیان با اطلاع رسانی و روشن گری های خود در نطفه هر توطئه را خنثی و از بین می برند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: البته بسیج ظرفیت های گسترده ای دارد که هم در دوران دفاع مقدس و دوران پس از آن نظام به خوبی از آن استفاده کرد و اگر این ظرفیت را نمی شناختیم و استفاده نمی کردیم با مشکلات بسیار اساسی مواجه می شدیم.

وی نقشی اصلی و اولیه بسیج را تامین امنیت ملی دانست و تاکید کرد: باید با آموزش و برنامه ریزی بهتر از این محبت الهی استفاده کنیم.

سردار آسودی درباره رزمایش " اقتدار ثارالله " که در حال برگزاری است و پیامدهای آن برای دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی است، گفت: این رزمایش یک نمایش قدرت ملی و توان بسیج است و پیام آن برای دوستان و طرفداران نظام جمهوری اسلامی و همچنین مردم تامین امنیت، آرامش و جلوگیری از هرگونه تحرک دشمن است.

وی در پایان تاکید کرد: حضور قدرتمندانه بسیج در رزمایش ها اطمینان بسیاری به مردم ما می دهد و آن ها را آسوده خاطر می کند و نشان می دهد که بسیج بیدار است و اجازه هیچ اقدامی را به دشمن نمی دهد.