رهبر انقلاب نگاه ویژه ای به محرومیت‌ زدایی دارند

به گزارش افکارخبر، آیت‌الله محمدی گلپایگانی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از ۱۲ طرح آموزشی بنیاد برکت، اهدایی رهبر معظم انقلاب که به شکل ویدئو‌ کنفرانس در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: نگاه رهبر معظم انقلاب به محرومیت‌زدایی نگاهی ویژه و خاص است و حضرت آقا توصیه‌های فراوانی به مسئولان مختلف داشته‌اند.

وی با ابراز تاسف از اینکه هنوز شاهد محرومیت‌های مختلفی در برخی از نقاط کشور هستیم، عنوان کرد: باید همه تلاش کنیم تا محرومیت‌ از شهرها و روستاها رخت بربندد و امیدوارم این توفیق از دست‌اندرکاران چنین کارهایی گرفته نشود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تبریک سالروز ازدواج مبارک حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) یادآور شد: ‌ این ازدواج پایه‌های نیکی را بنیان گذاشت و سالروز چنین پیوندی بسیار مبارک است.

وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه این کشور حاضر است تمام منافع خود را به جز اینترنت در اختیار شرکایش قرار دهد، اضافه کرد: مسلماً اینترنت برای کشوری مثل‌ آمریکا مثل رودخانه‌‌ای مسموم است که می‌تواند افکار و عقایدش را به جهان تحمیل کند.

محمدی‌گلپایگانی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه تفکر رهبر معظم انقلاب در خصوص فضای مجازی باعثخودکفایی ما در این عرصه شود، گفت: در حال حاضر شاهد چالش‌های اجتماعی مختلفی نظیر اعتیاد به ویژه در فضاهای آموزشی هستیم که باید در این زمینه مسئولان دقت نظر بیشتری داشته باشند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به جشنهای ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی خاطرنشان کرد: امروز دیگر شاهد چنین صحنههایی نیستم و همه برای پیشرفت و آبادانی این کشور احساس مسئولیت میکنند.