عید مبارکی احمدی‌نژاد با مردم + تصاویر

به گزارش افکارخبر، ساعت ۱۹، اینجا خیابان شهید شیرازی تهران(آبشار)، مسجدمحمدیه. قرار است تا لحظاتی دیگر مردی پای به مسجد بگذارد که ۲ سالی می‌شود از صندلی ریاست جمهوری برخاسته و جای خود را به دکتر " حسن روحانی " داده است.

**طبق برنامه ریزی قبلی، احمدی نژاد سخنران مراسمی تحت عنوان " دفاع مقدس در برابر نفوذ شیطان " است.

گزارش



**نماز مغرب و عشا اقامه شده و همه‌چیز برای استقبال از رئیس دولت‌های نهم و دهم آماده است. هوا به شدت گرم و چیزی که بیش از همه توجه را به خود مشغول و تا حدی کلافه می‌کند، ازدحام جمعیت است.

**صدای ولوله می‌آید؛ بله خودش است؛ ناگهان صدای شعارها بلند می‌شود؛ همان شعار معروف. " به جون هر چی مرده احمدی برمی‌گرده! "

** " محمود احمدی‌نژاد " که به نماز نرسید و به صورت فردی نمازش را ادا کرده بود، با همراهی " مجتبی ثمره هاشمی " و در میان انبوه مردم و عکاسان وارد حیاط مسجد می‌شود.

** " احمدی دلاور یاور خط رهبر "؛ " احمدی بیا؛ احمدی بیا ". این‌ها شعارهایی بود که در استقبال از رئیس دولت سابق سر داده می‌شد.

**شعارهایی که بوی انتخابات مجلس یا شاید ریاست‌جمهوری ۹۶ را می‌داد و نشان از عزم جزم هواداران احمدی‌نژاد برای استقبال از آفتابی‌شدن او در حال و هوای سیاست ایران بود.

**پس از عرض خوش‌آمدگویی به احمدی‌نژاد از سوی " حجت‌الاسلام محمدی " امام جماعت مسجد محمدیه، مجری برنامه پشت تریبون رفت و خطاب به احمدی‌نژاد گفت: " ما می‌گوییم دکتر احمدی‌نژاد اما شما برای ما همان " حاج محمود " جبهه‌ها هستی. "

**پس از آن، احمدی‌نژاد پشت تریبون قرار گرفت و صحبت‌هایی را پیرامون عید قربان، دفاع مقدس و نقش انقلاب اسلامی ایران در استکبارستیزی بیان کرد.

**سخنرانی احمدی‌نژاد در داخل حیاط مسجد برای خیل مردم به نمایش گذاشته شده بود.

گزارش


**احمدی‌نژاد در بخشی از اظهارات خود گفت: " آن‌هایی که خدایی کار نمی‌کنند، هرچه قدر هم که حنجره‌های خود را پاره کنند باز هم دروغ می‌گویند. "

**وی در بخشی از اظهارات خود درباره سرنوشت " صدام حسین " دیکتار مخلوع عراق، ابراز کرد: " دیدیم که آمریکایی‌ها چگونه ریختند و ترتیب صدام را دادند. " این اظهارات خنده حضار را در پی داشت!

**در ابتدا همهمه حاضران، شنیدن اظهارات احمدی‌نژاد را برای ما سخت کرده بود اما هرچه‌قدر که جلوتر می‌رفتیم، فضا آرام تر و بهتر شد.

**رئیس‌جمهور سابق کشورمان درخصوص آرمان خود برای ارتباط با جهان گفت: " هدف ما احترام متقابل و کمک به صلح جهانی است. "


گزارش


**در حاشیه این مراسم، هفته‌نامه " هزاره سوم " که به طور ویژه و تک‌برگی برای این برنامه به چاپ رسیده بود، میان حضار دست به دست می‌شد و مردم در پاره‌ای از اوقات، بی‌توجه به اظهارات احمدی‌نژاد، مشغول واکاوی ویژه‌نامه می‌شدند.

**در میانه‌های اظهارات احمدی‌نژاد، " غلامحسین الهام " از مشاورین احمدی‌نژاد در دولت دهم، وارد حیاط مسجد شد.


گزارش


**کم‌کم مراسم به پایان خود نزدیک می‌شد و به عنوان حسن ختام برنامه، احمدی‌نژاد خطاب به حاظران گفت که چند دعا می‌کنم و شما آمین بگویید. احمدی‌نژاد این‌گونه دست به دعا برداشت: " انشاالله ظلم، نامردی و مال مردم‌خوری ریشه‌کن شود. " مردم هم با آمین‌های بلند و یک‌صدای خود، مهر تأییدی بر آرزوی احمدی‌نژاد زدند.

**با پایان مراسم، خودمان را از ترس لِه شدن در ازدحام جمعیت، سریعا به جلوی درب مسجد رساندیم.

**منتظر بودیم که احمدی‌نژاد از مسجد خارج شود. " مجتبی ثمره هاشمی " و سپس " علی‌اکبر جوانفکر " از چهره‌های نزدیک به رئیس دولت‌های نهم و دهم، زودتر از رئیس‌شان، مسجد را ترک کردند.

**بار دیگر و با آمدن احمدی‌نژاد به جلوی مسجد، ولوله‌ها و شعار‌ها سر به آسمان کشید. " ابوالفضل علمدار احمدی را نگه دار " شعاری بود که مردم با آن احمدی‌نژاد را بدرقه کردند.

**۵۰ متر جلوتر از مسجد، مجتبی ثمره هاشمی ایستاده بود. به سراغ او رفتیم تا سوالاتی را از وی، پیرامون فعالیتهای انتخاباتی احمدینژاد و حال و روز "اسفندیار رحیم مشایی" و "حمید بقایی" بپرسیم اما انگار ثمره هاشمی هم رسم خندیدن به سوالات خبرنگاران را به خوبی از احمدینژاد فراگرفته بود و تنها به همین یک جمله اکتفا کرد: "من اصلا مصاحبه نمیکنم."