عملکرد فرمانداران عامل تغییرشان است

به گزارش افکارخبر، محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه اولین جلسه آموزشی توجیهی انتخاباتی در استان چهارمحال و بختیاری هفته گذشته برگزار شد، گفت: ‌در این همایش نیز آموزش‌های لازم به دست‌اندرکاران انتخابات، فرمانداران و بخشداران استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری توسط کارشناسان داده شد.

وی با بیان اینکه در کشور ۴۳۰ فرماندار و ۱۰۵۵ بخشدار داریم، افزود: برای تسلط هر چه بیشتر فرمانداران و بخشداران به قانون انتخابات آزمون سراسری در ۲۲ مهرماه برگزار خواهد شد تا مسئولان مربوطه با مطالعه دقیق و کامل قانون آمادگی بیشتری نسبت به مباحثقانون انتخابات داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات کشور در رابطه با ارزیابی عملکرد فرمانداران که در گذشته اعلام شده بود تا مهرماه به اتمام خواهد رسید، ‌اظهار داشت: ارزیابی فرمانداران دائمی است و شامل مقطع زمانی خاصی نمی‌شود.

مقیمی با بیان اینکه عملکرد فرمانداران را در مراحل مختلف و با شاخص های متفاوت می‌سنجیم، تأکید کرد: تغییر و جابه‌جایی فرمانداران بر اساس عملکردشان است.

وی در پاسخ به این سوال که بر اساس برخی خبرها آیا ۳۲ فرماندار باقیمانده از دولت قبل تغییر مییابند یا خیر، گفت: تمام فرماندارانی که اکنون در دولت فعالیت دارند فرماندار این دولت هستند و تغییر و جابهجایی آنها بستگی به عملکردشان دارد.