این چه وضع استیضاح است!

به گزارش افکارخبر، در حالی امروز ۱۴ مهرماه موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت که بسیاری از نمایندگان با آغاز این جلسه با در دست داشتن برگه‌هایی در کنار صندلی وزرا تجمع کردند.

این در حالی است که در کنار میز وزرایی چون وزیر نفت، وزیر بهداشت و وزیر اقتصاد تجمعات نمایندگان بیش از پیش بوده و اینطور به نظر می‌رسد که هر کدام از آنها تقاضای دستوری بر نامه خود دارند.

وزیر اقتصاد و دارایی از جمله وزرایی است که صبح امروز در جلسه استیضاح عباس آخوندی شرکت کرده و پس از مستقر شدن در صندلی خود نمایندگان نامه‌های زیادی را به وی ارجاع می‌دهند بطوری که کیف دستی وزیر هرزچندگاهی باز و بسته می‌شود و یا اینکه وزیر کیف خود را روی میز قرار داده و نامه‌ها را درون کیف خود جای می‌دهد.

دو تن از موافقان استیضاح وزیر راه در حالی نطق خود را به گوش نمایندگان رساندن که موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به عنوان سومین ناظر موافق استیضاح وزیر راه در ابتدای اظهارات خود انتقادات تندی را نسبت به نظم جلسه به هیئت رئیسه مجلس داشت.

وی سپس به رئیس جلسه گفت: اگر می‌خواهید استیضاح مطرح نشود، بگویید چرا که در حال حاضر هیچ کس متوجه اظهارات موافقان استیضاح نیست.

موسوی لارگانی ادامه داد: این چه وضعی است! جناب آقای رئیس هیچ کس متوجه اظهارات استیضاح کنندگان وزیر راه نیست. اما لاریجانی در واکنش به اظهارات فریادگونه موسوی لارگانی گفت: آقای موسوی چندین بار به دوستان گفته شده که در کنار صندلی وزرا تجمع نکنند؛ اما با این حال افرادی را فرستادیم تا این موضوع را به گوش نمایندگان مجلس برسانند.