آیا تنها اقلیت مجلس دلسوزان مردم هستند؟

به گزارش افکارخبر، " محمدرضا تابش " نماینده یزد و اردکان در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که چرا تنها در جریان استیضاح و یا سوال از وزرا یک تعداد خاص از نمایندگان به چشم می‌خورند، اظهار کرد: عمده نمایندگان مجلس کاملاً به مشکلات مردم توجه دارند اما محدودیت‌ها و چالش‌هایی را هم که دولت یازدهم با آن مواجه است را مدنظر قرار می‌دهند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تأکید کرد: این نمایندگان از اهرم تعامل برای حل و رفع مشکلات استفاده می‌کنند و در نشست با وزرا و معاونان آن‌ها بودجه، اعتبارات و وعده‌هایی را تا جایی که دست وزرا باز باشد برای حل و فصل مشکلات مردم دریافت می‌کنند.

وی بیان داشت: اقلیتی که در هر صورت در انتخابات آینده مجلس مستظهر به رأی مردم نیستند، می خواهند از این فرصت باقی‌مانده برای مخالفت با دولت استفاده کنند.

تابش بااشاره به این‌که معتقدم حق اعتراض، سؤال و استیضاح برای نمایندگان مجلس از وزرا محفوظ است، گفت: اما این همه مخالفت، های‌وهوی، نمایش فیلم و … نتیجه‌اش چه شد، مشاهده کردیم که وزیر راه و شهرسازی از تعداد رأی اعتماد خود هم بیشتر رأی آورد.

نماینده یزد و اردکان در ادامه افزود: افکار عمومی علی‌رغم مشکلات هر جا که حرف منطق باشد، تابع هستند و توصیه بنده به مخالفان دولت آن است که اخلاق، مروت و مدارا را در برخوردهای خود رعایت کرده و افکار عمومی را در این چند ماه باقی‌مانده جریحه‌دار نکنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اذعان داشت: البته نمایندگان مجلس مسائل و مشکلات مردم را مدنظر قرار داده و برای رفع آن نیز اقدام کنند و دولت نیز موظف به همکاری با نمایندگان مجلس است.

تابش خاطرنشان کرد: دولت و وزرا از این رأی امروز مغرور نشده بلکه کمربندها برای ارائه خدمات شایستهتر به مردم محکمتر کنند.