*در دیدار موسوی و خاتمی، میرحسین از خاتمی درباره بیانیه ای که به" منشور بازگشت" معروف شده سوال می کند که خاتمی به وی می گوید همراهم نیست. موسوی از خاتمی می خواهد این منشور را برای وی بفرستد که خاتمی می گوید هنوز آماده نشده است. موسوی از این پاسخ خاتمی عصبی شده شود و در جمع مشاورانش گفته خاتمی برای اتمام حجت اینجا آمده بود.

*شنیده ایم که بعد از سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به بابل، بهزاد نبوی با هاشمی رفسنجانی دیدار می کند و از اینکه با خانواده زندانیان ملاقات کرده تشکر می کند.

*گفته می شود از سوی مسوولان دانشگاه آزاد تماس هایی با آقایان موسوی اردبیلی، بجنوردی، حسن خمینی و محقق داماد گرفته شده و از آنان خواسته شده است درباره امکان وقف داانشگاه آزاد نظر خود را به صورت رسمی و علنی اعلام نمایند.

*شنیده ایم که علت لو رفتن دعوتنامه مجمع تشخیص از میرحسین موسوی، سپردن این نامه به یک پیک موتوری برای ارسال بوده که وی این نامه را اشتباها به افراد دیگری تحویل می دهد.

*یکی از نمایندگان مجلس در جلسه ای گفته با خرید و فروش املاک در منطقه پارس جنوبی به ثروتی رسیده ام که کنترل املاکم از دستم خارج شده است. این فرد رابطه فامیلی نزدیکی با یکی از فتنه گران زندانی دارد.

*در جریان سفر هاشمی رفسنجانی به بابل، بهزاد نبوی ضمن تماس با یکی از نزدیکان هاشمی خواستار ملاقات با وی در بابل شده است. تاکنون خبری درباره این دیدار به دستمان نرسیده است.

*شنیده ایم در آستانه صدور حکم حسین درخشان، یکی از دوستان لندن نشین وی به نام(شهاب. الف) خود را به تهران رساند تا با توجیهاتی، بخشی از وبلاگ نویسان متعهد را به منزل پدر و مادر درخشان بکشاند و از این طریق دادگاه وی را در صدور حکم تحت فشار قرار دهد که با هوشیاری وبلاگ نویسان ناکام ماند.

*خبرنگار یکی از شبکه های صداوسیما در سفر امسال رئیس جمهور به نیویورک نه به عنوان خبرنگار بلکه به عنوان میهمان ویژه حضور داشته است. وی سال گذشته در سفر رئیس جمهور به آفریقا نیز به عنوان مهمان ویژه در هیات همراه احمدی نژاد حضور داشته است.

*با کمک مالی حزب منحله مشارکت و سازمان مجاهدین و دو تن از نمایندگان مجلس قرار است انجمن روزنامه نگاران منتقد دولت با هدف القای ناکارآمدی و سیاه نمایی عملکرد دولت دهم تشکیل شود. یکی از این نمایندگان مجلس، مدیر مسوول یک روزنامه است.

* شنیده ایم برخی از نمایندگان مجلس با هماهنگی و هدایت یکی از چهره های مطرح این روزهای دولت درصدد راه اندازی فراکسیونی جدید با نام " فراکسیون مهرورزی " در مجلس هستند. این فراکسیون که قرار است با ترکیبی از نمایندگان حامی و منتقد دولت بویژه شهرستانی تشکیل شود انتخابات آینده و مباحثفرهنگی را در دستور کار خود دارند. تاکنون حدود ۱۵۰ نفر برای عضویت در این فراکسیون اعلام آمادگی کرده اند.