کشتی‎های شبیه‌ساز دشمن را در ۵۰ ثانیه غرق می‎کنیم

به گزارشافکارخبر،دریادار پاسدار " علی فدوی " فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره توانمندی نیروی دیایی سپاه در مقابله با اهداف خارجی اظهارداشت: اهدافی که به مثابه اهداف خارجی(شبیه‌ساز کشتی‌های آمریکایی) برای شلیک انتخاب می‌شود در ۵۰ ثانیه غرق می‌گردد.

وی با اشاره به توانمندی سپاه در انهدام ناوهای جنگی در مدت کوتاه و شعاع عملیاتی بالای " ندسا " در خلیج فارس گفت: در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز که شعاع دریا بالاست، نیروی دریایی سپاه آماده است که با آمریکایی‌ها در یک نبرد رویارو قرار بگیرد و قطعا ما در نبرد با آمریکایی‌ها پیروز خواهیم بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه ما دست برتر را در خلیج فارس داریم و به همین خاطر آمریکایی‌ها با ما وارد جنگ نمی‌شوند، گفت: آمریکایی‌ها هیچگاه نمی‌توانند الزامات اقدام نظامی علیه ایران را فراهم کنند و ضد ایران اقدام نظامی کنند.

وی با اشاره به قدرت بازدارنده انقلاب اسلامی و پذیرفتن این قدرت از سوی آمریکاییها خاطر نشان کرد : آمریکا قبل از هر اقدامی خسارت و نفع را برآورد و بررسی میکند و اگر بداند خسارت بیشتر از سود است آن اقدام را انجام نمیدهد و ما هم همواره توانمندی دفاعی خود را افزایش میدهیم.