مگر گردن پاسداران زده شود که فرمان مقام معظم رهبری روی زمین بماند

به گزارش افکارخبر، حجت‌الاسلام علی شیرازی در جمع طلاب و روحانیون بسیجی گردان‌های ۱۰۲ حضرت معصومه(س) و ۱۱۵ تبلیغی رزمی مدرسه فیضیه وابسته به تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) با اشاره به جدی بودن توطئه نفوذ دشمن اظهار کرد: رهبری چند ماه است بحثنفوذ را مطرح کرده‌اند؛ اما متاسفانه برخی نفوذ را باور نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: صحبت مقام معظم رهبری صرف یک سخنرانی نیست بلکه یک تدبیر است همچنان که در سال ۷۵ مقام معظم رهبری بحثخواص را مطرح کردند، ولی متاسفانه در آن مقطع بحثجدی گرفته نشد و بعدها مقام معظم رهبری گلایه کردند که چرا آقایان روی این بحثکار نکردند که اگر آن بحثجدی گرفته می‌شد، در سال ۸۸ خواص مردود نمی‌شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس افزود: امروز نفوذ کلید واژه مباحثمقام معظم رهبری شده که نشان از خطری عظیم می‌دهند؛ رهبر معظم انقلاب در این ماه‌های اخیر بیش از ۷۰ بار این مطالب را مطرح کردند و بدترین و خطرناک‌ترین نوع نفوذ را نفوذ فرهنگی و سیاسی معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: نفوذ فرهنگی یعنی می‌خواهند باور مسئولان و تصمیم‌سازان را عوض کنند و در این راستا سعی می‌کنند تا چهره آمریکا را بزک کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با هشدار به افرادی که به خطوط قرمز ترسیم شده از طرف مقام معظم رهبری سهل‌انگاری می‌کنند، گفت: چرا عده‌ای با برچسب افراط‌ گرایی نیروهای ولایی را به سکوت وادار می کنند، چرا عده‌ای سعی در عبور از خطوط قرمز تعیین شده توسط رهبرمعظم انقلاب دارند، چه کسانی هستند که دستورات مقام معظم رهبری را زیر پا می‌گذارند.

وی در پایان با اشاره به رسالت بسیج و سپاه در حفظ دستاوردهای انقلاب افزود: دشمن هرگز به اهداف شوم خود نائل نمیشود مگر گردن پاسداران زده شود که حرف مقام معظم رهبری روی زمین بماند.