ما به همان اندازه که با آقای خاتمی ارتباط داشتیم با آقای احمدینژاد هم ارتباط داریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی " افکار "؛ حجت‌الاسلام مهدی طائب با بیان اینکه آقای احمدی‌نژاد اعتقاد داشت که کردان مظلوم بود؛ اظهار داشت: ولی من می‌گویم کسی که مقدمات فوت آقای کردان را ایجاد کرد خود آقای احمدی‌نژاد بود.
ایشان نباید کردان را معرفی می‌کرد. حالا چرا یک فرد دیگر را معرفی نکردند تا این مشکل پیش نیاید. می‌گفتند آقای کردان در جلسه مجلس اسنادی آورده‌ بود که به طور نمونه افرادی هم مانند من در همین مجلس بودند ولی ایشان سکوت کردند و حرفی نزدند. به او گفته ‌بود چرا حرفی نزدی که آقای کردان گفته‌بودند: «اگر می‌گفتم آبروی بعضی افراد می‌رفت و به نظام آسیب وارد می‌شد، حالا اگر آبروی من برود اشکالی ندارد.» حرفم این است که از این حرکت باید درس بگیریم. ما به مسؤولان می‌گوییم که این نظام به شما وابسته نیست و جلو می‌رود، شما هستید که به نظام وابسته هستید.

وی که با همشهری‌ماه گفتگو می‌کرد؛ در ادامه افزود: در زمان آقای خاتمی سپاه متوجه شد که اطلاعات مربوط به موشک‌های دوربرد لو رفته‌ است. پیگیری کردند و دیدند یکی از کسانی که در این ماجرا دخالت داشته‌، ‌آقای عباس عبدی بوده‌ است. این موجب شد که بیشتر بررسی کنند. بعد متوجه شدند که دشمن به ما خیلی نزدیک شده‌ است. تحقیقات نشان داد که آقای ابطحی با موضوعات سری سروکار دارند و این اطلاعات به ایشان می‌رسد. ایشان هم با همین جریانات ارتباط داشتند. اسناد و مدارک این ماجرا که منتشر شد. آقای عبدی هم که دستگیر شدند. این جریان هم در قالب اطلاعات سری مطرح شد و به ما رسید. آقای ابطحی و عباس عبدی با هم ارتباط داشتند. یعنی آقایی که اطلاعات هسته‌ای ما را داشت با ایشان ارتباط داشتند. اما من نگفتم که آقای ابطحی این حرف‌ها را به کسی زده‌ است.

/ ب +