پیامک نماینده مسجدسلیمان به وزیر راه

به گزارشافکارخبر،اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی پیامکی به عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی فرستاد و طی آن به عملکرد این وزارتخانه پیرامون راه‌های حوزه انتخابیه‌اش انتقاد کرد و عدم رسیدگی به آن را بلای جان مردم دانست.

در پیامک این نماینده آمده است:

«جناب مهندس آخوندى وزیر محترم راه و شهرسازی

با سلام

باز هفت نفر دیگر قربانیان جدیدى طعمه جاده مرگ ملاثانى به مسجدسلیمان شدند، در هفت ماه امسال تاکنون ١٥ نفر در این مسافت ٥ کیلومترى که در حوزه شهرستان شوشتر می‌باشد جان داده‌اند. چون براى شوشتر مسیر اصلى نیست هیچگونه اعتبارى هزینه نمی‌کنند، و علیرغم اینکه ردیف آن در بودجه سالیانه دیده شده اما اجراى محور دوم مسیرى که پنج شهرستان خوزستان و چهار محال بختیارى از آن تردد می‌کنند، با کم توجهى مواجه است.

براى یکبار دستور اجراى این محور و محور مشابه غیزانیه به هفتکل و باغملک را صادر و مردم را از اینهمه داغ و مصیبت خلاص کنید. براى مردم این مناطق پذیرفته نیست که بیش از پنجاه درصد درآمد عمومى دولت را تامین می‌کنند اما دولت از احداث٥ کیلومتر راه خوددارى میکند.

اسماعیل جلیلى نماینده مسجدسلیمان لالى اندیکا هفتکل در مجلس شوراى اسلامى»

در همین زمینه، اسماعیل جلیلی نماینده مسجدسلیمان در گفت‌وگو با فارس، در تشریح ارسال این پیامک به وزیر راه و شهرسازی ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان راه‌های مسجدسلیمان گفت: قبلا به وزیر و مسئولان استانی تذکر دادیم که محور ملاثانی به مسجدسلیمان باید گسترش یابد تا دیگر شاهد جانباختن هموطنانمان در این محور نباشیم.

وی نسبت به ضعف در راه‌اندازی محور دوم مسیر مذکور اظهار داشت: ما در این مسیر هر روز شاهد مرگ هموطنان عزیزان هستیم که به همین دلیل انتظار است وزیر راه و شهرسازی نسبت به اجرایی شدن این مهم مبادرت ورزند.

نماینده مردم مسجدسلیمان به دیگر مشکلات راههای این استان اشاره کرد و افزود: وزیر باید مسئولیت انتخابات راههای مسجدسلیمان را پذیرفته و هر چه زودتر تلاش خود را برای رفع آن به کار گیرد.