خیز " من و تو " برای انتخابات آینده مجلس

به گزارش افکارخبر، شبکه بهائی من و تو ۱ بعد از افت شدید مخاطبان، طی اقدامی تازه با انجام برخی تغییرات ظاهری، در تلاش برای القای آغاز فصل جدید فعالیت‌های جدید شبکه برای جذب مخاطبان جدا شده خود می‌باشد.

با یکنواخت شدن روند برنامه‌های شبکه من و تو، مسئولین این رسانه فارسی زبان ماهواره‌ای رابرت مورداک یهودی، به فکر برخی تغییرات ظاهری برای جدیدتر شدن و تغییر سبک کاری افتادند.

از اقدامات انجام شده برای فریب دوباره بینندگان جدا شده از شبکه عبارت‌اند از: تلویزیون من وتو با تغیراتی شامل لوگو جدید(تغییر نام شبکه از من و تو ۱ به من و تو)، استودیوی جدید و همچنین تبلیغ برای پخش برنامه‌های جدید این شبکه تلویزیونی فارسی زبان می‌باشد.



درکارنامه شبکه بهائی فوق علاوه بر ترویج فساد در مسائل غیر اخلاقی و همجنس بازی، موضوعاتی مانند حمایت آشکار از فرقه بهائیت و صهیونیست‌ها به وضوح دیده می شود.



این اولین باری نیست که این شبکه با وعده‌های پخش برنامه‌های تازه، سریال‌های جدید و فیلم سعی در جذب مخاطب برای رسانه رو به زوال خود داشته و اکنون مخاطبان کاملاً با شگردهای من و تو آشنا شده‌اند.



شاید من و تو با این رویه بتواند جاذبه هایی ایجاد بکند، اما قطعا رویه محتوایی آن همان قالب قبلی خواهد بود.



اکنون مخاطبان بجای وعده‌های تکراری و انجام نشدنی برای شبکه‌هایی مانند من و تو روند جایگزینی برای آنها را طی می نمایند و تبلیغات رسانه و تغییر دکوراسیون و لوگوی شبکه و… هم به هیچ عنوان نمی‌تواند کمک قابل توجهی به این موضوع داشته باشد. اگر هم تعدادی فریب این ظواهر را بخورند و به سمت هدف مورد نظر کشیده شوند مدتی بعد باز هم جدا شده و مسیر مورد علاقه خود را طی می نمایند.



علاوه بر این موارد برخی از خیانت‌های شبکه من و تو هم باعثجدا شدن مخاطبان و خراب شدن وجهه نداشته این شبکه در برابر بینندگان آن شده است. مواردی مانند حمایت از عربستان در فاجعه منا، تبلیغات برای تروریست‌ها در شبکه و سایت خبری این شبکه(اتاق خبر)، حمایت و تبلیغات آشکار از هم‌جنس‌بازی و فرقه ضاله بهائیت و… هم به نوع زیادی در این خصوص تأثیرگذار بوده است.



تجربه افت شبکه‌های ماهواره‌ای قبلی ثابت نموده است که مخاطب ازدست‌رفته را به‌سختی هر چه تمام می‌توان برگرداند و این تبلیغات رسانه‌ای فایده‌ای در این زمینه نخواهد داشت.

گفتنی است، با همه تفاسیر فوق می توان دلیل اصلی تغییر ظاهری من و تو را انتخابات مجلس ایران در ماه های آینده دانست و این روالی برای شبکه های ضد انقلاب است که در برهه های کوتاه مانده به حوادثکلان سیاسی در ایران، تغییرات ظاهری را برای برنامه های خود ایجاد می نمایند.

در این راستا رسانه ملی باید توجه داشته باشد که اگر بخواهد در ایجاد موج های رسانه ای از رقبای ضد انقلابش عقب نماند، باید دست به کار شده و نگذارند در بزنگاه هایی همچون انتخابات مجلس و ریاست جمهوری، جریان سازی به دست معاندان نظام بیفتد.