شهید طهرانی‌مقدم هیچ موشکی شلیک نمی‌کرد مگر اینکه قبل آن دعای توسل بخواند

به گزارش افکارخبر، سردار یعقوب زهدی معاون مرکز تحقیقات راهبردی صبح امروز در حاشیه چهارمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی‌مقدم در جمع خبرنگاران، با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید طهرانی‌مقدم، اظهار داشت: شهید طهرانی‌مقدم مرد کارهای ناممکن بود و هر کاری که غیرممکن بود ایشان داوطلبانه آن کار را قبول می‌کرد و به‌درستی آن را انجام می‌داد.

وی ادامه داد: شهید طهرانی‌مقدم معتقد بود: وقتی صدام شهرهای ما را موشک‌باران می‌کند، ما نیز باید دست ولی فقیه را برای پاسخ به این حملات پر کنیم.

سردار زهدی تصریح کرد: شهید طهرانی‌مقدم هیچ موشکی را شلیک نمی‌کرد مگر اینکه قبل از اینکه دعای توسل بخواند " و مارمیته اذرمیت و لکن اللهُ رمی " روی آن بنویسد.

سردار زهدی خاطرنشان کرد: به‌دلیل بزرگی و سختی کارها و ایده‌های شهید طهرانی‌مقدم بعضاً برخی مخالفت‌ها با ایشان صورت می‌گرفت، اما گوش حاج‌حسن به این کارها بدهکار نبود و کار را به نتیجه می‌رساند.

سردار زهدی افزود: در زمانی که هیچ‌کس انتظار نداشت سپاه توپخانه تأسیس کند، اما شهید طهرانی‌مقدم با شجاعت تمام این کار را انجام داد.

وی در پایان گفت: اهداف و طرحهایی که شهید طهرانیمقدم مطرح میکرد شاید در تخیل انسان وجود نداشت، اما ایشان علاوه بر مطرح کردن آن را نیز عملی میکرد.