قدرت ایران داعش را در بیرون از مرزها مهار کرد

به گزارشافکارخبر،علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی که امروز در نشست تخصصی بررسی نقش مسائل سیاسی و بین الملل در استحکام درونی نظام در دانشگاه عالی دفاع ملی سخن می‌گفت، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بعد از ۳۷ سال به یک قدرت برتر در منطقه تبدیل شده است، تصریح کرد: دشمن برای کنترل قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران دست به اقدامات فراوانی زده است.

وی با بیان اینکه امروز نظام سلطه با جریان‌هایی چون داعش به دنبال ناامن کردن منطقه است، تصریح کرد: برخی مقامات غربی به ما می‌گویند شما چگونه در مقابل داعش مقاوم هستید و چرا داعش نمی‌تواند علیه شما اقدامات تروریستی انجام دهد؟ که ما به آنها می‌گوییم دلیلش اول عنایت خداست و سپس قدرت جمهوری اسلامی ایران که داعش را در بیرون از مرزها مهار کرده است.

بروجردی با بیان اینکه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران حاصل استحکام درونی نظام است، گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران به خارج از مرزها نیز منتقل شده و امروز صهیونیست‌ها در مقابل حزب‌الله لبنان تحقیر می‌شود، چرا که ایران به عنوان کشور قدرتمند منطقه جریان مقاومت را تشکیل داده تا در مقابل نظام سلطه مقاومت کند و این مقاومت است که تمام توطئه‌های تروریستی نظام سلطه را محکوم به شکست کرده و داعش در عراق و سوریه از قدرت مقاومت شکست خورده‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه همه باید به افزایش استحکام درونی نظام توجه کنیم، تاکید کرد: قدرتی که جمهوری اسلامی ایران از استحکام درونی نظام دارد حاصل تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.