تشکیل مجلس جوانان خلاف قانون است/ مرکز پژوهشها بدنبال استفاده ابزاری از جوانان در انتخابات

گروه سیاسی،نادرقاضی پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی افکارخبر با اشاره به اقذام مرکز پژوهشهای مجلس برای تشکیل مجلس جوانان، گفت: این مجلس وجاهت قانونی ندارد در صحن علنی ملسدر این مورد تصمیم گیری نشده است.

وی افزود: مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی حق سیاست گذاری در این زمینه ندارد و نباید اقدامی خلاف قانون انجام دهد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه مشاوران کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهشهای مجلس چنین اقداماتی را پیشنهاد می کنند، گفت: این کار خلاف قانون است و مجلس که محل قانون گذاری است نباید چنین کار غیر قانونی انجام دهد.

قاضی پور با اشاره به انتخابات مجلس دهم در اسفند امسال تاکید کرد: این اقدام مرکز پژوهشهای مجلس کار تبلیغاتی است و استفاده ابزاری از جوانان خلاف قانون انتخابات است و نباید از امکانات مجلس برای فعالیت انتخاباتی بهره برد.

وی با بیان اینکه بعد از تعطیلی مجلس در هفته گذشته متوجه چنین اقدام مرکز پژوهشهای مجلس شده است، افزود: ما با هرگونه فعالیت انتخاباتی در قالب استفاده از بیت المال مخالفیم و مانع آن می شویم و اجازه نمی دهیم به بهانه مرکز پژوهشهای مجلس چنین سوء استفاده هایی صورت گیرد.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر قرار است مجلس جوانان تشکیل شود باید زیر نظر وزارت ورزش و جوانان تشکیل شود و وزیر هم در این زمینه پاسخگو باشد.

قاضی پور گفت: این مجلس باید با مشارکت همه جوانان کشور و از تمام اقوام، مذاهب و گویش ها باید باشد.

اخیرا زمزمه هایی مبنی بر تشکیل مجلس جوانان در کشور شنیده می شود.