به گزارش افکارخبر به نقل از فارس، او در ادامه و در پاسخ به این سؤال که «فکر می‌کنید در چه شرایطی ممکن است این ائتلاف شکسته شود؟» گفته است: نشانه‌های شکست این ائتلاف هویدا است. الان حزب اعتدال و توسعه تصمیم گرفته است با بخشی از اصولگرایان معتدل ائتلاف کند و بنا ندارد در ستاد اصلاح‌طلبان حضور پیدا کند. اگر این تصمیم که اعلام شده است قطعی باشد و تغییر نکند به نظر می‌رسد آنها خرج خودشان را در انتخابات جدا کرده‌اند و اگر این راه ادامه پیدا کند حتما کار برای هر دو جریان اعتدال‌گرا و اصلاح‌طلب سخت خواهد شد.

 

این چهره اصلاح‌طلب همچنین تصریح کرده است: حزب اعتدال و توسعه از ابتدا هم مناسبات خوبی با اصلاح‌طلبان نداشت و انتخابات 92 اینها را به صورت قهری در کنار اصلاح‌طلبان قرار داد.

 

*اشاره‌های ناامیدانه طاهرنژاد به صحبت‌های چندی قبل «غلامعلی دهقان»، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه است که در یک مصاحبه بیان کرده بود این حزب قصد دارد در انتخابات آتی لیستی جداگانه از اصلاح‌طلبان را ارائه کند.

اعلام موضعی که انتقاد گسترده اصلاح‌طلبان ستادی را در پی داشت.

علی شکوری راد در همین رابطه گفته بود که حزب اعتدال و توسعه به تنهایی نماد اعتدال نیست.

و عبد‌الله ناصری، دیگر فعال اصلاح‌طلب هم بصورت تلویحی مدعی وجود شکاف و انشقاق در میان اعضای حزب اعتدال و توسعه شده و گفته که بخش تأثیرگذار حزب اعتدال! با اصلاح‌طلبان همراه خواهد شد.

با این وجود اما به نظر می‌رسد کار از کار گذشته باشد و اصلاح‌طلبان از هم‌اکنون وجود لیست مستقل حزب اعتدال و توسعه را در انتخابات آتی به تلخی پذیرفته باشند.

حقیقتی که بر لسان طاهرنژاد جاری شده و کسانی دیگر از میان اصلاح‌طلبان نیز بر آن صحه گذاشته‌اند.

یادآور می‌شود یدالله طاهرنژاد جزو اسامی لیست حزب کارگزاران برای انتخابات مجلس دهم است.