نامه رهبر معظم برای شناخت اسلام حقیقی و افشای حامیان تروریسم به جوانان غرب است

گروه سیاسی،جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارخبر با اشاره به نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان کشورهای غربی گفت: چون ایشان معتقد هستند که سیاستمداران و دولتمردان این کشورها آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده‌اند، خطاب به جوانان این کشور نامه می نویسند و آنها را خطاب می کند.

 

وی با بیان اینکه اسلام دین راستی، عدالت، صلح و صفا، صمیمیت، دوستی و نفی خشونت است، تصریح کرد: دشمنان اسلام برای اسلام هراسی به دنبال گسترش تروریسم و کشتار مردم بیگناه در اقصی نقاط کشور هستند و سعی می کنند تا با دامن زدن به اختلافات مذهبی، خشونت و تروریسم را به نام اسلام جا بزنند و القا کنند که اسلام دین خشنونت و مدافع تروریسم است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به تضادهایی رفتار در بین مقامات و سیاستمداران غربی تصریح کرد: آنها از حقوق بشر و رفتارهای انسانی، دموکراسی و صلح و امنیت در جهان حرف می زنند اما دست آنها به خون مردم جهان بخصوص مسلمانان در ممالک اسلامی آغشته است.

جهانگیرزاده گفت: رهبر معظم انقلاب به دنبال روشنگری و شناخت اسلام ناب محمدی و حقیقی برای جوانان غربی است. ایشان می خواهند به جوانان غربی نشان دهند که اسلام حقیقی با آنچه سیاسمداران غربی تبلیغ می کنند، فرق دارد. اسلام نه دین خشونت و حامی تروریسم است و نه دین ضد آزادی و حقوق بشری.

وی با بیان اینکه نامه مقام معظم رهبری به حدود 50 زبان دنیا ترجمه شده، خاطرنشان کرد: بازتاب گسترده این نامه در جهان نشان از اهمیت و تاثیری گذاری آن در بین جوانان دارد و قطا تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

نماینده ارومیه در مجلس با اشاره به اولین نامه رهبر معظم انقلاب که در اول بهمن سال گذشته به زبان انگلیسی منتشر شده، گفت: سال گذشته در پی حوادث فرانسه و انتشار تصاویر توهین آمیز به مقدسات اسلامی در یک نشریه فرانسوی و تشدید جریان ضد اسلامی و اسلام هراسی از سوی مقامات و رسانه‌های غربی، نامه مهمی خطاب به جوانان در اروپا و امریکای شمالی نوشتند.

جهانگیرزاده با بیان اینکه مقام معظم رهبری از جوانان غرب خواستند که اجازه ندهند عده ای آنها را با چهره‌پردازی‌های موهن و سخیف، از واقعیّت جدا کنند، گفت: ایشان به جوانان توصیه کردند که هوشیار باشند و برای شناخت حقیقت تلاش کنند و از فرصت ها برای فهم صحیح و درک بدون پیشداوری از اسلام استفاده کنند.