سومین شماره هفته نامه«نماینده» منتشر شد

به گزارش افکارخبر،در این شماره می خوانید:

** گفتگویی خواندنی با مدیر طرح وام ۲ میلیون تومانی خرید کالای ایرانی در دولت احمدی‌نژاد، که به ارزیابی طرح وام ۱۰ میلیون تومانی در دولت روحانی پرداخته و آن را از امروز شکست خورده می‌داند.

** گزارشی مستند به آمار رسمی درباره کاهش ۱۰ درصدی تجارت خارجی کشور، آن‌هم با وجود رفت‌وآمد هیئت‌های تجاری ۶۰ کشور جهان پس از برجام به تهران.

** دلایل تشکیل فراکسیون ضد رکود چه بود؟ مهم‌ترین برنامه‌های این فراکسیون در آغاز فعالیتش چیست؟ «نماینده» در گفتگو با جعفر قادری، حسین نجابت، علیرضا خسروی و سیدحسین ذوالانوار به‌طور مبسوط به این پرسش‌ها پاسخ گفته است.

** زوایای پنهان ایده انتخاباتی یارگیری از رقیب برای انشقاق در اصولگرایان، سوژه سیاسی این شماره از هفته‌نامه است که با عنوان طرح فریب در گفتگو با صاحب‌نظران سیاسی به بررسی آن پرداخته‌ایم.

** پرونده‌ای برای زمین‌خواری و نقش امضاهای طلایی برخی مسئولین در بروز این جرم؛ با گفتگوهایی از دکتر ذبحی معاون قضایی دادستان کل کشور، محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، دادستان آستارا و...

** مرتضی طلایی عضو شاخص شورای شهر تهران این‌بار در قاب خودمانی «نماینده» قرار گرفت و در گپ و گفتی صمیمی از زندگی شخصی‌اش برای ما گفت.