به گزارش افکارخبر، محسن رضائی میرقائد فرماندهٔ اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است. رضایی در سال ۱۳۵۹ با حکم امام خمینی(ره) به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزیده شد و در سال ۱۳۷۶ با حکم مقام معظم رهبری  به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد. وی در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ با حفظ سمت و در جهت تدریس و انتقال تجربیات نظامی‌اش به دانشجویان دانشگاه امام حسین، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازگشت.

اینستاگرام منتسب به محسن رضایی خبر جدیدی را منتشر کرد.

در این صفحه شخصی آمده است:

" دکتر محسن رضایی گفت:به‌زودی اخبار مهمی از انهدام تکفیری‌ها وداعش بگوش مردم خواهد رسید. وی که به عیادت عده‌ای از مجروحان جبهه سوریه رفته بود، با بیان این خبر افزود: کشورهای درگیر تروریسم باید با خونسردی از چالش با یکدیگر بکاهند وتوان خود را برای انهدام داعش بکار گیرند.

سردار سرلشکر رضایی همچنین در حاشیه این عیادت در پاسخ به این موضوع که چرا مسئولان ترکیه هرگونه خرید نفت از داعش را تکذیب می کنند، گفت: اگر دولت ترکیه در جریان فروش نفت داعش در کشور خود نیست ما آمادگی داریم این اطلاعات را در اختیار آن‌ها قرار بدهیم. مستشاران ایران در سوریه از تمامی مسیرهای کامیون‌های نفت داعش به ترکیه عکس‌برداری و فیلم‌برداری کرده‌اند و این اسناد قابل‌ارائه و انتشار است."