قول وزیر کشور برای تحویل ساختمان خانه احزاب محقق نشد

به گزارش افکارخبر، احمد شریف رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب ایران اظهار داشت: متاسفانه هنوز خانه ساختمان خانه احزاب در اختیار اعضای این خانه قرار نگرفته و این موضوع به چالش جدی تبدیل شده است. 

وی ادامه داد: ما تاسف می‌خوریم از این که یک نهاد تخصصی صنفی هنوز هیچ ساختمانی برای تشکیل جلسه ندارد و با توجه به این که امسال سال انتخابات و بهار فعالیت‌های احزاب است و دو ماه بیشتر به انتخابات مجلس نمانده است ما هنوز نتوانسته‌ایم محلی را برای خانه احزاب تهیه کنیم و از این موضوع گلایه‌مند هستیم.

شریف در خصوص قول وزیر کشور خاطر نشان کرد: در مراسم مجمع عمومی خانه احزاب وزیر کشور اعلام کرد که از شهردار تهران برای اختصاص ساختمانی به خانه احزاب قول گرفته است و به محض تعیین اعضای شورای مرکزی ساختمان خانه احزاب تحویل داده می‌شود, اما متاسفانه هنوز این وعده محقق نشده است؛ از مسئولان خواهشمندیم هر چه سریعتر ساختمانی را به خانه احزاب اختصاص دهند. 

وی در پایان از برگزاری جلسه‌ی شورای مرکزی خانه احزاب خبر داد و خاطر نشان کرد جلسه بعدی اعضای شورای مرکزی خانه احزاب ایران دوشنبه هفته آینده ساختمان وزارت کشور برگزار خواهد شد.