چرا اصلاح‌طلبان در هر دوره به زیر چتر افراد دیگر می‌روند؟

به گزارش افکارخبر،اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، در پاسخ به سوالی مبنی براینکه ارزیابی شما از هویت اصلاح‌طلبی چیست و چرا اصلاح‌طلبان در هر دوره به زیر چتر افراد دیگر می‌روند؟ گفت: اصلاح‌طلبان پس از سال 76 تاکنون نتوانستند مانیفست مشخصی بدهند و مشخص کنند که واقعا به دنبال چه هستند.

وی با بیان اینکه برخی از جریان اصلاح‌طلب به خارج پناهنده شدند، تصریح کرد: اگر مبنای اصلاح‌طلبی را به افرادی که به خارج پناهنده شدند اختصاص دهیم باید بگوییم که اصلاح‌طلبی مرده است، اکنون آنان مدعی هستند که درصدد اصلاح مسائلی در دولت و قوه مقننه هستند اما این افراد جرات اینکه مانیفست مشخصی از خود به مردم ارائه بدهند ندارند چراکه سردرگم‌اند و فردی که در هدف‌گذاری سردرگم باشد در سیاست‌های خود نیز سردرگم می‌شود و در هر دوره به زیر چتر یک نفر می‌رود.

کوثری با اشاره به اینکه هویت اصلاح‌طلبی به دلیل عدم هدف‌گذاری درست سردرگم است، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان در هر دوره تنها به دنبال تامین منافع شخصی خود هستند تا خودشان را در روند سیاسی کشور جا دهند بنابراین نمی‌توانند مستقل باشند و می‌خواهند از افراد دیگر سوءاستفاده کنند. گاهی به زیر چتر روحانی و هاشمی می‌روند و در این دوره می‌خواهند زیر چتر ناطق نوری و لاریجانی قرار بگیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در هر مقطع به سراغ افراد دیگر رفته‌اند، تصریح کرد: آنان در این دوره از یک طرف خود را به کارگزاران و اعتدالیون وصل می‌کنند و یا از ائتلاف خود با لاریجانی و ناطق‌نوری دم می‌زنند با وجود اینکه با این افراد تفاوت زیادی دارند درحالی که این افراد تنها درصدد هستند تا از این افراد سوءاستفاده کرده و جای خودشان را در مجلس پیدا کنند.

کوثری با بیان اینکه مردم این افراد را به خوبی شناخته‌ و هوشمند و آگاه هستند، تصریح کرد: تا زمانی که اصلاح‌طلبان مانیفست مشخصی ارائه ندهند، کسی به آنها اعتماد نمی‌کند.