مراقب باشیم مجلس ششم دیگری تشکیل نشود

به گزارش افکارخبر،حجت الاسلام غلامرضا صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به ویژگی های همراهی مسلمانان از منظر قرآن کریم با پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: مسلمان واقعی و کسانی که می‌خواهند در معیت و همراهی پیامبر اکرم(ص) باشند با دشمن اسلام و بیگانه‌ای که توطئه ‌گر است و به فکر نفوذ هستند هیچ سازشی ندارد بلکه مقابله می‌کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیر خود بارها بر موضوع نفوذ دشمن هشدار داده‌اند زیرا مشکل دشمن،‌ ایران نیست بلکه انقلاب ما بوده که اسلامی است و به فکر نفوذ و توطئه چینی و برنامه ریزی برای ضربه زدن است تا ما نتوانیم همراه با پیامبر(ص) و اسلام باشیم.

وی افزود: ما فراموش نمی کنیم که امریکا توطئه گر و شیطان بزرگ و دشمن اسلام است. آنها امروز داعش را به وجود آورده اند که چنین مصیبت هایی برای دنیای اسلام به وجود آورده و در اروپا مسلمانان در شرایط سختی به سر می برند.

رئیس دفترعقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: شعار مرگ بر امریکا هیچ زمانی نباید فراموش شود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا همچنین تصریح کرد: دومین ویژگی مسلمانانی که می‌خواهند همراه پیامبر (ص) باشند این است که نسبت به یکدیگر الفت و مهربانی داشته باشند. در دنیای دیروز و امروز و فردا مهمترین قدرت و مهمترین بازدارنده قدرت مردم است. مقام معظم رهبری بارها بر وحدت ملی تاکید کرده‌اند و به دلیل این است که دشمنی که در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده و استکبار جهانی می خواهد مقاومت اسلامی را از بین ببرد. باید در مقابل دشمن وحدت داشت.

صفایی در ادامه بیان کرد: ایران امروز قدرتی جهانی است و دشمن می‌خواهد این قدرت را از بین ببرد و به دنبال نفوذ است. برای مقابله با نفوذ راهی جز اتحاد و وحدت ملی نیست.

رئیس دفترعقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: دشمن به دنبال نفوذ به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از طریق انتخابات است. دشمن پس از امام (ره) فکر می‌کرد که انقلاب تمام می‌شود. خداوند وجود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای را به عنوان ذخیره ای پس از ایشان برای ما در نظر گرفت. ما در نیروهای مسلح با تمام وجود امنیت و اقتدار را از فرماندهی ایشان می بینیم که هیچ ضعفی وجود ندارد و در غیر این صورت دشمنان طور دیگری رفتار می کردند.

وی با اشاره به انتخابات آینده مجلس تصریح کرد: باید مراقب باشیم مجلس ششم دیگری تشکیل نشود. هنوز خاطر مردم است که چه تنش‌هایی را در آن مجلس ایجاد کردند. کسانی که می خواهند در معیت و همراهی حضرت رسول (ص) باشند نباید نسبت به انتخابات بی تفاوت باشند.