فتنه‌گران برای انتخابات آخوند می‌خرند

به گزارش افکارخبر،آیت‌الله کاظم صدیقی ظهر امروز به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) در زیارتگاه امام‌زاده اسماعیل(ع) شهریار، بعد از غبار روبی مرقد مطهر این امامزاده در جمع مردم عزادار شهریار و با حضور مسئولین شهرستان، اظهار کرد: عرض تسلیت دارم شهادت ثامن‌الحجج حضرت امام رضا (ع) خدمت حضرت بقیه‌الله اعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب و شما مردم شریف شهریار، از‌ امام زمان (عج)درخواست و تقاضا داریم با انفس قدسی خود برای خنثی شدن توطئه‌ها و فتنه‌ها که امروز جهان اسلام با آن دست به گریبان است دعا فرمایند.

وی با اشاره به زندگی امام رضا (ع)، توطئه مامون‌ عباسی برای کشاندن امام به خراسان برای خنثی کردن قیام‌های شیعه و رهبری امام (ع)، بیان کرد: نقش هجرت، نقش شکوفایی است، هجرت یعنی سیر تکاملی.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: هجرت به دو نوع است هجرت باطنی که هر مومن در درون خود باید هر روز داشته باشد یعنی هر روز به خدا نزدیک‌تر شود و اگر گناهی انجام می‌دهد این هجرت معکوس و عقب‌ افتادگی است.

وی خاطرنشان کرد: هجرت ظاهری، همان هجرتی است که انسان مومن برای رشد خود و برپایی دین حق به سرزمین دیگری هجرت می‌کند و در اسلام هجرت‌های زیادی اتفاق افتاده است از جمله هجرت پیامبر (ص) از مکه به مدینه، هجرت امام علی (ع) از مدینه به کوفه، هجرت امام حسین (ع) به کربلا و هجرت امام رضا (ع) از مدینه به خراسان.

صدیقی افزود: امروز فتنه با تمام قدرت به میدان آمده و می‌خواهد انتخابات را به نفع خود و به سود دشمنان اسلام رقم بزند، دانشگاه‌ها را در روز دانشجو دیدید، به روز دانشجو شبیه نبود، روز آرایش جناحی برای انتخابات بود.

وی ادامه داد: آدم‌ها را می‌خرند، آخوندهایی را می‌شناسم که خریده‌اند تا برای آنها تبلیغ کنند و در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان وارد کنند.

امام جمعه موقت تهران گفت: کسی که متکی به خداست ترس ندارد، مشرکین و کافرین در همه حال در حال ترسیدن هستند آمریکا و ایادی ملعونش از ترس است که این داعشی‌های تکفیری ملعون را ساخته‌اند و به جان امت اسلام انداخته‌اند.

وی اظهار کرد: اسلام منهای ولایت، اسلام نیست، دروغ بزرگی است.

صدیقی بیان کرد: امام رضا (ع) تاکید بسیاری برای خواندن نماز جعفر طیار داشتند و شخص ایشان هر شب همراه نماز شب نماز جعفر طیار را نیز می‌خواندند، نماز جعفر طیار گره‌گشای تمام گرفتاری‌هاست.

وی تاکید کرد: در این اوضاع آشفته دنیا و منطقه ما باید هجرت معنوی داشته و مراقب نفوذی‌ها باشیم.

وی در پایان متذکر شد: اگر دوست دارید روز قیامت خداوند را راضی ملاقات کنید اگر می‌خواهید آرامش دنیوی و اخروی داشته باشید به امام رضا (ع) پناه ببرید، یکی از حکمت‌های انتخاب کلمه رضا برای امام (ع) این است که هرکس به ایشان پناه ببرد ناراضی برنمی‌گردد، چراکه ایشان قوس و قیاس امت هستند.