عبدی از پاسخ‌های وزیر کار قانع شد
به گزارش افکارخبر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان سؤال ملی ایرج عبدی نماینده خرم‌آباد از علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

عبدی در این سؤال از وزیر کار پرسید: علت عدم توزیع عادلانه منابع اشتغال‌زایی با توجه به درصد بیکاری کشور چیست؟

پس از ارائه توضیحاتی از وزیر کار و ایرج عبدی، ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس اول مجلس از نماینده خرم‌آباد درباره قانع شدن یا نشدنش از پاسخ‌های وزیر، سؤال کرد.

عبدی در پاسخ به ابوترابی‌فرد گفت: آقای ربیعی فرد پرتلاشی است ولی ما مشکلات حادی در مناطق محروم کشور داریم، اگر آقای وزیر کار قول دهد که مشکلات را حل کند و در برنامه ششم توسعه هم بندی را برای حل مشکلات اشتغال‌زایی در مناطق محروم کشور بیاورند، حرفی ندارم و از پاسخ‌هایش قانع شدم.

در ادامه ابوترابی‌فرد خطاب به وزیر کار گفت: آقای عبدی درباره سه موضوع نظراتی داشتند، اولین موضوع است که مشکل کارگران شرکت پارسی‌لون باید حل شود، دومین موضوع هم مربوط به برنامه ششم توسعه است، موضوع اشتغال و اقتصاد مقاومتی یک مطالبه ملی است و انتظار می‌رود وزارت کار تلاش مضاعفی برای توجه به مسئله اشتغال و اقتصاد مقاومتی در برنامه ششم داشته باشد.

ابوترابی‌فرد همچنین گفت: فراکسیون اشتغال مجلس به طور فعال در خدمت دولت محترم است و از آقای وزیر و معاونانشان می‌خواهیم حضور جدی در جلسات فراکسیون اشتغال مجلس داشته باشند تا مسائل مورد بررسی قرار گیرند.