مجمع عالی بسیج بزرگترین اتاق فکر کشور است

به گزارش افکارخبر، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در نشست خبری که در آستانه برگزاری مجمع عالی بسیج برگزار شد، اظهار داشت: مجمع عالی بسیج بزرگترین اتاق فکر کشور درجهت برآورد وضعیت انقلاب و برنامه ریزی برای پیشرفت کشور است.

 

 
وی همچنین از فعالیت 450 مجمع در شهرستانها و 32 مجمع در استانها در این باره خبر داد.نقدی همچنین از برگزاری مجمع عالی بسیج در شهر مشهد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: در این مجمع 3 سند در حوزه های مختلف فعالیت بسیج ارائه خواهد شد.وی آسیب کشور را ناشی از نگاه‌های حزبی و جناحی دانست و ادامه داد: یکصدهزار نفر از نخبگان کشور در مجمع عالی بسیج فعالیت دارند.
 

نقدی با بیان اینکه بسیج از لحاظ علمی در صنعت هسته ای حضور داشته است، افزود: اغلب کسانی که در این پیشرفت سهیم هستند، بسیجی بوده اند که تعدادی از آنها توسط صهیونیستها ترور شدند.

رئیس سازمان بسیج با اشاره موضوع برجام تاکید کرد: توافقات برجام نمی تواند مانع پیشرفت های علمی ما ازجمله در صنعت هسته‌ای شود.

سردارنقدی، دلسوزی بسیج در نقد را با هدف مشارکت در حل مشکلات عنوان کرد و گفت: برای مثال بسیج وزارت نیرو 2200 مگاوات مصرف برق کشور را در ادارات کاهش داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: انگلستان، آمریکا و اسرائیل از تفرقه افکنان در جهان اسلام بوده و امروز نیز به دنبال دنبال تجزیه این کشورها هستند که باید حواسمان را جمع کنیم.