یکتا از وحدت اصولگرایان حمایت می‌کند

به گزارش افکارخبر، حمیدرضا حاجی‌بابایی سخنگوی جبهه یکتا با بیان اینکه یکتا برای متحد و یکپارچگی میان اصولگرایان تلاش می‌کند، تصریح کرد: جبهه یکتا برای ورود به انتخابات در چارچوب قانونی ورود پیدا خواهد کرد و هیچ کس نگران این موضوع نباشد. سعی ما بر این است که کار را به شکلی جلو ببریم که اصول‌گرایان به هم نزدیک‌تر شوند و پیوند بین نیروهای انقلاب و نظام را در سراسر کشور گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه هسته‌مرکزی یکتا متشکل از 25 عضو دولت سابق است، گفت: هزاران نیروی مخلص، کارآمد، بسیجی، جبهه‌ای و خدوم در دولت نهم و دهم خدمت کردند که سربازان نظام و ولایت هستند و قبل از دولت نهم و دهم نیز سرباز نظام بوده و هستند و در دولت نهم و دهم هم سرباز نظام هستند و با وجود تغییر دولت‌ها همیشه در قطار نظام کار کرده‌اند. لذا برخی می‌خواهند نیروهای مخلص دولت نهم و دهم را گوشه‌ نشین کنند.

سخنگوی جبهه یکتا با بیان اینکه، جبهه یکتا رفتار و فعالیتش قانونی است، افزود: ما فعالیت غیرقانونی نکرده و نمی کنیم البته تاکید داریم که فعالیت ما یک فعالیت گفتمانی است و بر اساس گفتمان انقلاب و امام و رهبری عمل کرده و می‌کنیم و تلاش داریم نیروهای انقلابی را به یکدیگر نزدیک‌تر کنیم تا انشالله اتحاد و همدلی در اصولگرایان بیش از پیش باشد.

"اعتقاد ما بر این است که گفتمان، فراتر، تأثیرگذارتر، مردمی‌تر و بیشتر مورد استقبال جامعه ما خواهد بود. ما نمی‌توانیم آینده را پیش بینی کنیم که چگونه پیش خواهیم رفت."

حاجی‌بابایی با بیان اینکه جبهه یکتا با هیچ فردی و شخصی از جمله آقای احمدی نژاد، رابطه حزبی و تشکیلاتی ندارد،تاکید کرد: ما با دولت نهم و دهم کار کرده‌ایم و آن را موفق ترین دولت از نظر کاری بعد از انقلاب می‌دانیم؛ چراکه توانست ارزش‌های نظام را در دست بگیرید اگر چه با حواشی هم همراه بود. ما به خاطر آن حواشی نمی‌خواهیم به آن قضایا ورود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جبهه یکتا از وحدت در جبهه اصولگرایی ذیل شورای سه‌جانبه فقها حمایت و استقبال می‌کند، تصریح کرد: ما باید آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح یزدی دیدار و گفت‌وگو و با برخی مراجع و بزرگان نیز دیدار و تبادل نظر داشتیم و دیدگاه‌هایمان را مطرح و از نقطه نظرات آنها بهره مند شده‌ایم.