چرا جلسات فراکسیون ضدرکود تشکیل نشد؟

به گزارش افکارخبر، دوم آذرماه خبری مبنی بر تشکیل فراکسیون "ضد رکود" در مجلس شورای اسلامی منتشر شد. فراکسیونی که با هدف بررسی وضعیت رکودی در اقتصاد کشور و پیگیری راه‌حل‌های جدی‌تر و سریع‌تر برای رفع آن تشکیل شد و اعضای آن در نخستین جلسه خود بر این نکته تاکید کردند که یکی از اصلی‌ترین معضلات اقتصادی کشور رکودی بی‌سابقه است که در اقتصاد وجود دارد.

جعفر قادری رئیس کمیته اقتصادی مجلس و یکی از اعضای فراکسیون ضد رکود در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در خصوص جلسات و اقدامات این فراکسیون اظهار داشت: متاسفانه هنوز جلسات این فراکسیون تشکیل نشده است چراکه برخی دوستان ساختار تخصصی آن را زیرسؤال بردند.

وی ادامه داد: اگر همه اعضای این فراکسیون از بین افراد تخصصی انتخاب می‌شدند، شاید می‌شد این فراکسیون  را سروسامان داد اما برخی نیروهای غیرتخصصی وارد مجموعه شدند و جوسازی‌هایی صورت گرفت و تهدید‌هایی نسبت به ادامه کار فراکسیون انجام شد لذا جلسات آن برگزار نشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس برهمین اساس تصریح کرد:‌ در حال حاضر نیز هماهنگ کردن جلسات کار سختی است.

قادری در پاسخ به سؤالی مبنی بر چرایی عدم انتخاب هیئت رئیسه فراکسیون برای ساماندهی به جلسات و نشست‌های آن گفت: جلسه‌ای که در آن ساختار کمیسیون شکل بگیرد، برگزار نشد و اکنون نیز هماهنگ کردن جلسات کمیسیون مقداری سخت است.