شخصیت های اصولگرا قابل مصادره نیستند/ اصولگرایان به وحدت و اصلاح طلبان به اختلاف می خورند

گروه سیاسی،محسن رفیق دوست وزیر سابق سپاه و فعال اصولگرا در گفت و گو با افکارخبر درباره وحدت اصولگرایان و ایجاد اختلاف در میان این جریان توسط اصلاح طلبان مبنی بر اینکه آقایان لاریجانی و ناطق همراه با جریان اصولگرایی نیستند اظهار داشت: اگر در جامعه امروز بحث می شود مشخصه ای که ما برای اصولگرا و اصولگرایی قائلیم بهترین مشخصه تبعیت از ولایت فقیه است. هر کس که تابع ولی فقیه است حتی اگر خودش برای خودش نامی دیگر می نهد او اصولگرا است.

وی افزود: ما ولایت فقیه را دنباله ولایت می دانیم و برای شیعه ولایت از اصول دین است لذا اصولگرا یعنی شیعه معتقد به خدا و پیامبر(ص) و امامان(ع) و ولی فقیه.

وزیر سابق سپاه تصریح کرد: تلاش هایی که می شود برخی شخصیت ها را جدا کنند انها را پیرو ولی فقیه می بینیم و هیچ کدام از بزرگان ما این شخصیت های اصولگرا قابل مصادره نیست و آنهایی که محاسشان را در انقلاب و راه سپید کردند راه خود را گم نمی کنند و پیرو ولی فقیه می مانند و در بزنگاهها هم خود را نشان خواهند داد.

رفیق دوست در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان به وحدت می رسند تاکید کرد: قطعا اصولگرایان به وحدت می رسند و انهایی که در این مسیر حرف تفرقه می زنند در اصولگرایی خود شک کنند. در جمع هایی که امروز به نام اصولگرایی می خواهند وحدت کنند هر کسی که نغمه جدایی ساز کرد باید در اصولگرایی او شک کرد و واقعا هم باید در اصولگرایی برخی ها شک کرد.

وی همچنین با اشاره به اختلافات میان اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان ادعا می کنند که اختلاف ندارند اما هرگز با هم توافق نخواهند کرد.