فحش دهندگان به ما یک روز برای احمدی نژاد و یک روز برای روحانی خوش رقصی می کنند!

به گزارش افکارخبر، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه‌شنبه پارلمان با استناد به ماده 79 آیین نامه داخلی مجلس گفت: طبق این اصل اگر کسی نسبت سویی به یکی از نمایندگان دهد آن نماینده می‌تواند تا 5 دقیقه نطق کند.

وی سخن بنیانگذار کبیر انقاب اسلامی را در مجلس قرائت کرد «اگر بنا باشد که شما به جای اینکه اقتصاد مردم را درست کنید، به جای اینکه این کشور را بررسی کنید، ببینید کجاهاست که مخروبه است و مردم از همه چیز ساقط هستند، به جای این اگر بنشینید سر مسند و با حرف و با فحاشی به هم، مسائل را غفلت از آن بکنید، این همان است که قدرتهای بزرگ می‏خواهند تا این مملکت خرابه بماند و صدای مردم درآید. این همان است. شما هم عمال امریکایید، منتها ملتفت نیستید! یک عاملی داریم که مستقیما از سفارت امریکا دستور می‏گیرد، یک عاملی داریم که برای او کار می‏کند و خودش نمی‏فهمد. خود آدم نمی‏فهمد که برای کی دارد کار می‏کند. اگر شما به مردم کار نداشته باشید، به مصالح مردم، به مصالح کشور کار نداشته باشید، فقط مشغول این باشید که من چطور، شما چطور، من چطورم، شما چطورید، مردم با من هستند، مردم با شما هستند، اگر فکر این باشید، این همان است که امریکا می‏خواهد و شما از عمال امریکا هستید و در عذاب با آنهایی که از عمال امریکا بودند با توجه، مشترک هستید، با کم و زیادش.»

کوچک‌زاده با بیان اینکه سخن امام خمینی (ره) برای من حجت است و در اینجا نیز این حجت مصداق پیدا می‌کند، گفت: آقای لاریجانی در زمان ریاست شما از این تریبون زمانی که به شیخ ساده‌لوح فتنه اشاره کردم، گفتند نگذارید کوچک‌زاده‌ها راجع به بزرگ‌زاده‌ها صحبت کنند، این فرد اکنون استاندار شده است؛ البته من در آن زمان می‌خواستم 79 بدهم اما به خاطر همین سخن امام خمینی(ره) این اقدام را انجام ندادم.

وی اضافه کرد: روز دیگری فرد دیگری از همین تریبون به بنده گفت شعبان بی‌مخ و من چیزی نگفتم،‌ روز دیگری نام فامیلی که همسر وزیر بهداشت آن را دارد و زمانی نیز وزیر کشاورزی آن را داشت به لجن کشیده شد، توسط کسی که در منزل خاندان ما روضه می‌خواند.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین گفت: من در تمامی این موارد چیزی نگفتم نه اینکه حرفی نداشتم،‌ بلکه شرم می‌کنم. زیرا وقتی مردم از لحاظ اقتصادی و معیشتی طبق گزارش معاون وزیر کشور به فحشا و مصیبت کشیده می‌شوند جرأت نمی‌کنم از خودم دفاع کنم.

وی اضافه کرد: ما در چند جلسه قبل هم در جهت دفاع از مردم و در جهت مخالفت با اقتصاد لیبرالی و در جهت دفاع از محرومان حرفی زدیم، به نظر من اینگونه رفتارها درست نبود اما نهایتا شما بی‌طرفی را رعایت نکردید.

کوچک‌زاده با اشاره به اینکه بنده استعفایی دادم که تاکنون پس نگرفته‌ام، خاطرنشان کرد: این موضوع دستمایه عده‌ای شده و آنچه لیاقت خودشان است را به ما نسبت دهند؛ این آخرین حرف من به عنوان ماده 79 بود در این مجلس. تصور نکنید ما حرفی نداریم بلکه ما نمی‌خواهیم از این تریبون از خودمان دفاع کنیم.

کوچک‌زاده با تأکید بر اینکه ما امروز فحش دفاع از مظلومان، مستضعفان و بدبختان را می‌خوریم،‌ اظهار داشت: کسانی به ما فحش می‌دهند که هر روز برای افراد دارای قدرت خوش رقصی می‌کنند،‌ یک روز برای احمدی‌نژاد و یک روز برای روحانی.

«ما از ابتدا یک سخن داشتیم و هم‌اکنون نیز برآنیم. جنگ ما جنگ پابرهنگان، جنگ فقرا و مقابله با مرفهین و آقازاده‌هاست حال هر چه می‌خواهید فحش دهید و رسانه‌هایتان نیز بنویسند.

 علی لاریجانی پس از تذکر کوچک‌زاده گفت: چون مطلبی را آقای حسینی صدر نماینده خوی گفته بودند این حق برای آقای کوچک‌زاده وجود داشت که از خود دفاع کنند هر چند آقای صدر اسم فردی را نیاورده بود اما فهوای کلام به گونه‌ای بود که متوجه فرد خاصی می‌شد.