اصولگرایان با چه شعاری می‌آیند
اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به جلسات ائتلاف شورای اصولگرایان اظهار داشت: اصولگرایان جزیره نیستند که از یکدیگر جدا باشند و مجمع‌الجزایر جدا تشکیل دهند؛ ما مجموعه واحدی  هستیم که قرار بود به صورت شورای متحد هماهنگی اصولگرایان باشیم اما در حال حاضر به صورت «شورای ائتلاف اصولگرایان» فعالیت می‌کنیم.

بادامچیان درباره برنامه ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات مجلس گفت:‌ این ائتلاف بیش از 20 نفر است و همه جریانات اصولگرایی را دربر می‌گیرد و آنها با دعوت آیت‌الله موحدی کرمانی با یکدیگر نشست مشترک دارند.

*جلسات مشترک سه‌فقیه برگزار می‌شود

نایب رئیس جبهه پیروان در خصوص ادامه جلسات سه فقیه نیز گفت: آن سه فقیه بزرگوار آیات موحدی، یزدی و مصباح هر موقعی که نیاز باشد جلسه برگزار می‌کنند و موارد اختلافی کلان نیز به آنها ارجاع می‌شود.

وی تأکید کرد: آقای حداد عادل به عنوان سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با نظر جمع و آیت‌الله موحدی کرمانی انتخاب شد و ائتلاف اصولگرایان با محوریت روحانیت شکل گرفته است.

بادامچیان از ادامه جلسه وحدت ائتلاف اصولگرایی در هفته آینده به منظور جمع‌بندی مباحث وحدت و مسئله انتخابات خبر داد و گفت: زمانی که تأیید صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان انجام شود، لیست ما مشخص خواهد شد و اعلام یک فهرست نیاز به بحث و گفت‌وگو دارد که امیدواریم با شعار «یک فهرست، یک‌صدا» و با محوریت روحانیت در خدمت مردم باشیم.