علی اصغر ناصربخت معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری تهران و رئیس ستاد انتخابات فرمانداری امروز صبح در جریان ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از 8 صبح امروز کار ثبت نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در فرمانداری و همزمان با ستاد انتخابات در وزارت کشور آغاز شده و تا پایان روز جمعه (5 دی ماه) ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران تصریح کرد: تمام افرادی که قصد داشتند که از حوزه تهران، ری، اسلامشهر و پردیس ثبت نام کنند باید به فرمانداری تهران و یا ستاد انتخابات و وزارت کشور از 8 صبح تا 4 بعدازظهر مراجعه کنند.

 

وی ادامه داد: ثبت نام انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تا روز چهارشنبه (2 دی ماه) به طور همزمان ادامه خواهد داشت.

ناصر بخت با اشاره به اینکه شرایط ثبت نام در سایت فرمانداری قرار دارد گفت: داوطلبان باید 10 قطعه عکس، اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن و همچنین افرادی که مستلزم ارائه استعفا هستند مدارک استعفای خود را همراه داشته باشند.

معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری تهران تأکید کرد: از داوطلبان می‌خواهیم که روند ثبت نام خود را به روزها و ساعات پایانی موکول نکرده و هرچه سریعتر به فرمانداری تهران و یا ستاد انتخابات در وزارت کشور مراجعه کنند.

رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: از روز گذشته تاکنون نیز 16 نفر برای عضویت در خبرگان رهبری بعنوان داوطلب ثبت نام کرده‌اند.