آمار ضدو نقیض از ثبت نام انتخابات مجلس + سند

گروه سیاسی، ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز شنبه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

به گزارش افکارخبر،از همین ابتدای امروز، از وزارت کشور آمار ضدو نقیضی از تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس ارائه شده است.

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در ساعت 11 صبح امروز یعنی تنها سه ساعت پس از آغاز ثبت نام در گفت وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس را چشم گیر توصیف کرد و گفت: تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در دهمین دوره انتخابات مجلس نسبت به گذشته بیشتر بوده و و برای هر یک از کرسی های مجلس تا کنون حدود 18 نفر ثبت نام کرده اند و این تعداد رو به افزایش است.

از آنجا که مجلس دارای 290  کرسی است، طبق اظهارات امیری باید پنج هزار و 220 نفر در انتخابات تا آن زمان ثبت نام کرده باشند.

این اظهارات امیری در حالی صورت گرفت که علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور ساعت 13 امروز یعنی 2 ساعت پس از اظهارات امیری با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، درباره آخرین تعداد داوطلبان ثبت نام شده برای انتخابات مجلس در سراسر کشور گفت: تا کنون 570 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

حال سوال این است که چطور یک مسئولی در وزارت کشور آمار ثبت نام شدگان تا ساعت 11 را پنج هزار 220 نفر اعلام می کند و مسئولی دیگر تا ساعت 13 امروز ثبت نام شدگان را 570 نفر.

در این میان اختلاف آماری چهار هزار و 650 نفر چگونه حل می شود و تکلیف این افراد چیست؟

 

 

Capture8964

 

 

Capture796