«فرح پهلوی» که منفور مردم ایران است، برای ابراز وجود، با شارژ مالی «نیک‌آهنگ کوثر» کاریکاتوریست ضدانقلاب، در مصاحبه‌ای شرکت کرده و در موضوعی مانند آب‌وهوا و خشکسالی که نه دانشی در آن دارد و نه تجربه‌ای، سخن رانده است.

فرح که سعی می‌کند با پرداخت دلارهای بادآورده بازماندگان رژیم پهلوی، وجهه منفی و سیاه خود در بین مردم ایران را بهبود بخشد و خود را به‌عنوانی فردی فرهیخته و انسان‌دوست معرفی کند، سعی نمود خود را دلسوز ملت ایران نشان دهد.

در این مصاحبه که تحت کنترل نزدیکان «ربع پهلوی» از جمله «مهدی آقازمانی» انجام شد، «نیک‌آهنک کوثر» با قیاس مع‌الفارق وضعیت امروز مردم ایران و چند سال پیش ملت سوریه، با ادعای اینکه جمهوری‌اسلامی عامل وقوع خشکسالی در ایران هست، با ترساندن مخاطبینش نتیجه گرفت که مردم ایران باید با جمهوری‌اسلامی مقابله کنند تا به سرونوشت امروز سوریه دچار نشوند.

فرح هم که معلوم بود چیزی از موضوع مصاحبه نمی‌داند و فقط سخنان نیک‌آهنگ را تکرار می‌کرد، در مهمترین بخش سخنانش گفت: “از مردم می‌خواهم تا علف‌ها را لگد نزنند … در دوران حکومت پهلوی ما خیلی به این چیزها توجه می‌کردیم…(!)”

گفتنی است، «فرح پهلوی» سومین همسر «محمدرضا پهلوی» آخرین شاه رژیم پهلوی در هنگام فرار از ایران در سال ۱۳۵۷ صدها میلیاردها دلار از اموال ملت ایران را با خود برد.

فرح پهلوی نیک‌آهنگ کوثر