جبهه اعتدال گرایان به خبرگان ورود می‌کند

جمشید ایرانی رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدال گرایان با اشاره به جلسه اخیر تشکل متبوعش اظهار داشت: در جلسه دفتر سیاسی و کمیته انتخابات جبهه اصلاح طلبان ایران و جبهه اعتدال گرایان در ارتباط با اهمیت و حساسیت موضوع انتخابات پیش رو و اینکه عده ای در خارج از چارچوب و وظایفشان موجب نگرانی و تشویش اذهان عمومی می شوند، گفت وگو شد.

وی ادامه داد: توافق براین گرفت که همگان بر مرّ قانون پایبند بوده و از هر گونه حرکات خودسرانه و خارج از چارچوب به جد پرهیز کنند.

رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدال گرایان با توجه به گزارش آقای حق شناس رئیس جبهه اصلاح طلبان که به عنوان نماینده این جبهه در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان شرکت دارد و همچنین اعلام رسمی آقای عارف رئیس این شورا گفت که اصلاح طلبان قصد ندارند که در ارتباط مصادیق مجلس خبرگان ورود کنند.

ایرانی یادآور شد: در نهایت با توجه به توافق انجام شده ائتلاف انتخاباتی بین جبهه اصلاح طلبان و جبهه اعتدال گرایان، قرار بر این شد که جبهه اعتدال گرایان در رابطه با هماهنگی و سیاستگذاری انتخابات مجلس خبرگان و مصادیق آن که پیشتر براساس سه محور تدبیر، اعتدال و جوان گرایی اعلام شده بود، ورود کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً با توجه به امید حاصل شده از موفقیت ها در عرصه بین المللی به خصوص توافقات هسته ای و تدبیر اجرای دقیق رعایت حق الناس، امیدواریم شاهد انتخابات پرشور در راستای شعار سال همدلی و همزبانی دولت و ملت باشیم.