رویانیان: 2 سال است که احمدی نژاد را ندیده ام

وی در پاسخ به این پرسش که مگر متولد بیجار نبودید، گفت: من اصالتاً بیجاری هستم، ولی متولد نوشهرم.

 

رویانیان در پاسخ به این سؤال که از کدام حزب یا گروه کاندید می‌شوید، تصریح کرد: هیچ حزبی.

 

مدیرعامل سابق پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود شما با جبهه یکتا ارتباط دارید، گفت: بیش از 2 سال است که احمدی‌نژاد را ندیده‌ام و تماسی نداشته‌ام؛ هیچ حزبی را هم قبول ندارم، فقط ولایت و رهبری.

 

وی هدف از کاندیداتوری در مجلس را سربازی در خدمت نظام دانست و گفت اگر امکان داشته به سوریه و عراق می‌رفتم و با داعش می‌جنگیدم. الآن هم همین آرزو رادارم، اما چون یکی نشد سنگر مجلس و اگر سنگر مجلس هم نشد، سنگر جانبازی.

 

رویانیان ادامه داد: من یک مدیر در سطح ملی بودم و طرح‌های ملی مختلفی را اجرا کردم مثل طرح 110 که پلیس را متحول کرد یا مدیریت مصرف سوخت. طرح‌های توسعه‌ای حمل‌ونقل در ایران نیز از طرح‌های بنده بوده و من ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی را بر عهده داشتم به‌گونه‌ای که در یک سال 5 هزار کاهش کشته داشتیم.

 

وی بابیان اینکه من را بسیار از نمایندگان این دوره و نمایندگان ادوار مجلس و همچنین مسئولان نظام می‌شناسند، خاطرنشان کرد: من نوکر ملت و سرباز ولایت هستم و طرح‌ها و ایده‌های نو و قوی برای توسعه کشور دارم.

 

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود شما پرونده محکومیت دارید، خاطرنشان کرد: یک پرونده در حد بازپرسی و دادسرا وجود داشته و دارد که امیدوارم بر اساس عدالت رفتار شود و اگر نظام جمهوری اسلامی من سرباز رویانیان را بازخواست، سؤال و نظارت کند، افتخار نظام است چراکه باکسی تعارف ندارد، ولی من مجرم  نیستم، بلکه نوکر مردم هستم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که به نظرتان این پرونده در احراز صلاحیت شما تأثیر می‌گذارد یا خیر، پاسخ داد: شاید در احراز صلاحیت تأثیر بگذارد.

 

رویانیان همچنین در پاسخ به این پرسش که اگر رد صلاحیت شوید چه برخوردی از خود بروز خواهید داد، گفت: هیچ اعتراضی نمی‌کنم هر چه شورای نگهبان بگوید، عشق است.