مردم سمنان و مهدی شهر خدمتگزار طاهر خود را وارد عرصه انتخابات کردند

حضور شخصیتهایی که دارای تجربه موفق در عرصه اجرا و نمایندگی هستند یا عدم حضور افرادی چون رییس مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی از ویژگیهای ثبت نام این دوره است.

یکی از اتفاقات قابل توجه در این دوره حضور سید طاهر طاهری و اعلام نامزدی برای نمایندگی مردم سمنان ، مهدی شهر ، سرخه و شهمیرزاد در مجلس شورای اسلامی است که در پاسخ به مراجعه انبوهی از مردم حوزه انتخابیه و گروههای مختلف صورت گرفته است.

مردم سمنان ، مهدیشهر ، سرخه و شهمیرزاد در گذشته بارها قدردانی خویش را از خدمات دلسوزانه و شبانه روزی سید طاهر طاهری اعلام کردند که نمونه بارز آن زمانی بود که همسر سید طاهر طاهری به رحمت ایزدی پیوستند و اقشار مخلف مردم نیز با حضوری مثال زدنی و گسترده در مراسم تشییع آن مرحومه قدردانی خود را از خدمتگزار طاهر خود اعلام کردند.

ورود سید طاهر طاهری به عرصه رقابتها از این حوزه در حالی صورت گرفته که نماینده پیشین این حوزه در مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران بزرگ در رقابتها حضور می یابد و احتمال راهیابی از تهران بزرگ به مجلس شورای اسلامی برای وی زیاد است که در صورت ورود این دو نفر به مجلس دهم حوزه انتخابیه سمنان مهدی شهر سرخه و شهمیرزاد شاهد یک جهش و تحول عظیم اقتصادی طی سالهای آتی خواهد بود.

سید طاهر طاهری که دو دوره نمایندگی از همین حوزه را در رزومه خود دارد در حالی نامزدی نمایندگی مردم سمنان مهدیشهر سرخه و شهمیرزاد را در مجلس دهم پذیرفته که به لحاظ حضور قدرتمند اجراییش در استانداری البرز از سوی فعالان سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و قاطبه مردم کرج نیز برای حضور در رقابتها با درخواستهای متعدد روبرو بود .

بزرگان و اکثریت مردم سمنان مهدی شهر ، سرخه و شهمیرزاد که خاطرات خوبی از دوران نمایندگی طاهری و حضورش در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و در زمانی که او معاونت پارلمانی وزارت صنایع و معادن و قائم مقامی امور صنایع وزارت صنعت معدن و تجارت را عهده دار بود دارند از سید طاهر خود خواستند تا یک بار دیگر توان خدمتش را برای این حوزه انتخابیه به طور متمرکز و به طور مستقیم به کار گیرد تا با توجه به پتانسیل بالای این حوزه در بخشهای مختلف رونق اقتصادی ، عمرانی ، اجتماعی ، کشاورزی سمنان ، مهدیشهر ، سرخه و شهمیرزاد را بیشتر از هر دوره دیگر نظاره گر باشند.

سید طاهر طاهری که هنوزم مردم حوزه انتخابیه اش اورا بنام سد طاهر (sedtaher) می شناسند در پاسخ به خواست صاحبان رای و مردم این حوزه پا به عرصه رقابتها گذاشته تا با همت این مردم خدمتگزار طاهر مجلس دهم را ازین دیار به پارلمان بفرستند.