لاریجانی: با دعوت مردم و مراجع در انتخابات ثبت‌نام کردم
ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: در جلسه امروز که رئیس مجلس شورای اسلامی در آن حضور داشت مسائل مربوط به انتخابات و نام‌نویسی آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه رئیس مجلس در رابطه با موضوع احزاب بر این نکته تاکید داشت که این جانب با توجه به دعوتی که گروه‌هایی از مردم و مراجع از من داشتند وارد انتخابات شدم و لزوما لازم نیست که در بحث ثبت‌نام از احزاب تعریف شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: رئیس مجلس خاطرنشان کرد که در مورد فعالیت رهروانی‌ها در انتخابات رویکرد در حوزه اصولگرایی باشند.

ندیمی خاطرنشان کرد: در این جلسه اعضا در مورد تعداد زیاد ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات این دوره مجلس مطالبی را مطرح کردند و تحلیل بر این بود گاهی احزاب برای یک صندلی مجلس از لایحه‌های مختلفی افرادی را معرفی کردند که در صورت رد صلاحیت بتوانند تعدادی از آنها باز هم به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: در این جلسه نکاتی هم در مورد همکاری دو فراکسیون اصولگرای مجلس (فراکسیون اصولگرایان و اصولگرایان رهروان ولایت) مطالبی مطرح شده که این همکاری ها به رایزنی‌های آینده احاله داده شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: رئیس مجلس در این جلسه در رابطه با رابطه اصولگرایان و روحانیت بر این نکته تاکید داشت که اصولگرایان پشت سر روحانیت هستند و طبیعتا اگر روحانیت ضروریتی ببیند با اصولگرایان با آنها همکاری خواهند داشت.

ندیمی در پایان گفت: رئیس مجلس در مورد فعالیت‌های انتخاباتی رهروانی‌ها همکاری با سایر احزاب را و پیوستن به آنها را بستگی به رایزنی‌های طرفینی دانست.