سردار نقدی: تلاش استکباربرای براندازی ایران

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش واکاوی فتنه ۸۸ که در سالن اجتماعات شهید رشادی سپاه تهران بزرگ برگزار شد با اشاره به اینکه ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ در آزمونی سخت و پیچیده، بهترین نمره قبولی را گرفت تاکید کرد: مردم دیدند که یک پدیده سیاسی را عده ای که مدتها از مسئولین نظام به حساب می آمدند به انحراف کشیدند و به دنبال قدرت طلبی خود، پیروزی شیرین ملت ایران در مشارکت ۸۵ درصدی انتخابات را تلخ کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به فعالیت شبکه های تازه تاسیس ماهواره ای غرب از سویی و از سوی دیگر به توزیع ایران چک های فراوان میان اراذل و اوباش از سوی برخی از آقازاده ها برای استمرار فتنه اشاره کرد و گفت: مردم در این شرایط سخت با داشتن بصیرت بالایی بر این فتنه پیچیده پیروز شدند.

وی به خطبه مقام معظم رهبری در نماز جمعه ۲۹ خرداد سال ۸۸ اشاره کرد و اظهار داشت: در آن زمان بسیاری از مردم صرف نظر از رأیی که به هر یک از کاندیداها داده بودند حقیقت را فهمیدند و خود را کنار کشیدند که البته باید برای دفاع از حق به میدان می آمدند اما همچنان عده ای از روی عناد و لج بازی همچنان از سران فتنه حمایت کردند.

سردار نقدی ادامه داد: این حلم و صبر انقلاب و فرصتی که مردم و نظام به این دسته از افراد دادند برای حفظ وحدت و یکپارچگی ملت ایران بود وقتی حجت ها تمام شد همه مردم باهم به صحنه آمدند و از اصل نظام دفاع کردند.

وی منشاء فتنه را هم داخلی و هم خارجی دانسته و در تشریح ریشه های داخلی فتنه اظهار داشت: منفعت طلب ها و صاحبان ثروت های انبوه که پایگاه مردمی ندارند و برای حفظ منافعشان نیازمند تکیه گاه خارجی بودند هسته داخلی فتنه را هدایت کردند.

وی ادامه داد: این افراد شامل کسانی بود که در زمان تصدی مسئولیت در نظام به جای خدمت به مردم به دنبال کسب ثروت و قدرت بودند و در این مدت تا توانستند شرکت های جدید، حساب های داخلی و خارجی ایجاد و ثروت های انبوه انباشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به سابقه تاریخی این انحرافات در صدر اسلام اشاره کرد و گفت: طلحه و زبیرها، معاویه ها که از همه موازین مدیریت اسلامی خارج شدند و در زندگی و منش و رفتارشان نشانه ای از اسلام دیده نمی شد. امروز هم در جامعه ما کم نیستند و همچنان انتظار دارند بر مسند قدرت باشند و توقع دارند هیچ کس آن ها را رد صلاحیت نکند. چرا که مدتی را با امام(ره) بودند یا در جریان انقلاب قرار داشتند.

وی در تشریح منشاء خارجی فتنه تصریح کرد: در مقابل تفکر انقلابی که ایران، عراق، لبنان، فلسطین و یمن را از سیطره قدرت شیطانی امریکا در آورد تمام استکبار با هدایت آمریکا برای براندازی انقلاب قد علم کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با اشاره به وقایع دردناک نیجریه اضافه کرد: امروز فریاد انقلاب از نیجریه به گوش میرسد و آمریکا می ترسد که حاکمیت خود در این کشور سرشار از منابع انرژی را نیز مانند ایران و عراق از دست بدهد.

وی با تاکید بر اینکه برای مهار قدرت انقلاب آمریکا مستقیما زور آزمایی کرد و شکست خورد ادامه داد: آمریکایی ها برای پیشبرد اهداف شیطانی خود به دنبال یارانی در درون انقلاب بودند.

سردار نقدی ادامه داد: کسانی که امروز کارشان ماله کشیدن روی جنایت های آمریکاست همان یاران آمریکا در ایران هستند.

وی با اشاره به تصویب قانون براندازی جمهوری اسلامی در بودجه ۲۰۱۶ آمریکا گفت: این افراد از تصویب چنین قوانینی هیچ حرفی نمیزنند و حتی قسم هایی را که برای دفاع از حقوق ملت خورده اند را یادشان می رود. باید از این ها پرسید این پول هایی که به بهانه های واهی از اموال بلوکه شده ایران مصادره می شود آیا از حقوق ملت نیست.

سردار نقدی افزود: در قانون بودجه ۲۰۱۶ آمریکا اعتباری برای دموکراسیزه کردن ایران در نظر گرفته شده و این به معنای آنست که جمهوری اسلامی با وجود انتخابات های متعدد از جمله مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شوراها مورد قبول دولت استکباری آمریکا نیست و به دنبال آن هستند تا نظام مورد نظر خود را در ایران حاکم کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برخی رسانه ها در داخل کشور سکوت معنی داری درباره مواضع و جنایت های ضد ایرانی دولت امریکا دارند، تصریح کرد: باید پرسید چرا برخی مطبوعات به جای بیان این حقایق، عکس های خندان مسئولین جنایت کار این کشور را منتشر می کنند و اقدامات ضد ایرانی دولت امریکا را توجیه می کنند.

وی ادامه داد: آن پول ها که برای براندازی نظام در امریکا تصویب می شود در همین رسانه های می آید و برای همین منظور خرج می شود. در فتنه ۸۸ بود که ارتباط و پیوند میان دشمنان خارجی و عیادی داخلی برقرار شد.

سردار نقدی در پایان با تاکید بر اینکه باید نسبت به رفتار دشمنان اسلام و قرآن با سوءظن و هوشمندی تمام برخورد کرد خاطر نشان کرد: برای آن دلسوزان انقلاب که در دفاع از ارزش ها تلاش می کنند هیچ اشتباهی را توجیه نمی کنیم بلکه آن را چند برابر سرزش می کنیم اما آن دشمن اسلام و قرآن که صراحتا علیه نظام بودجه تصویب می کند را توجیه می کنیم و جنایت هایش را ندیده می گیریم.