جامعه روحانیت درباره هاشمی تصمیم نهایی نگرفته

آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در حاشیه "همایش بصیرت و تجدید میثاق با ولایت" که صبح امروز در مصلای تهران برگزار شد، درباره پیام این همایش اظهار داشت: این همایش بسیار خوب بود ولی به شرط آنکه تا پایان این دو ماه اینگونه حفظ شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه توصیه‌ای برای اصولگرایان دارید که فریب جناح رقیب را نخورند، گفت: من توصیه می‌کنم که جناح اصولگرا بصیرت داشته باشند و به گونه‌ای عمل نکنند که از آنها سوءاستفاده شود.

دبیر کل جامعه روحانیت در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه  علت شرکت نکردن آقای لاریجانی در شورای ائتلاف اصولگرایان چیست و چه تاثیری در ائتلاف دارد، گفت: آقای لاریجانی در جمع ماست و اگر نماینده هم معرفی نکرده است، او در جمع ما حضور دارند.

آیت‌الله موحدی کرمانی در پاسخ به این پرسش که آیا تصمیمی برای حضور هاشمی رفسنجانی در لیست جامعه روحانیت برای انتخابات خبرگان  گرفته شده است، افزود: هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم.

وی اظهار داشت: درباره لیست خبرگان در جامعه روحانیت مبارز به مراحلی رسیده‌ایم اما هنوز نهایی نشده است.

دبیر کل جامعه روحانیت درباره انتشار لیست مشترک با جامعه مدرسین برای انتخابات خبرگان خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که جامعه روحانیت و جامعه مدرسین برای انتخابات خبرگان لیست مشترک بدهد.