آل سعود به سقوط نزدیکتر شده است / جنایات وهابیون قابل اغماض نیست

گروه سیاسی- موسی غضنفرآبادی نماینده بم، بروات و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارخبر با اشاره به اقدام آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان‌، گفت: آل سعود از مدتها پیش رو به سقوط افتاده که اینگونه جنایات نابودی این رژیم را تسریع می کند.

وی با بیان اینکه مسلمانان پاسخ جنایات آل سعود را خواهند داد، افزود: جنایات این رژیم در سوریه، عراق، افغانستان، یمن و حتی در داخل سرزمین وحی الهی بر کسی پوشیده نیست.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه بار دیگر از دستان سفاک و آغشته به خون آل سعود، خون سلاله ای از نیکان و پاکان بر زمین ریخته و جنایتی بر جرائم  آنها اضافه شد، تصریح کرد: این غافلان و بی خبران از خدا که مدعی خادمین شریفین نیز هستند و تنها این اسم را به یدک می کشند، به رژیم کودک کش مشهور بوده است. در یمن در طول یک سال گذشته هزاران زن و مرد و کودک و جوان بیگناه را به شهادت رسانده است.

غضنفرآبادی با اشاره به حمایت های این رژیم از تروریستهای افراطی و تکفیری تصریح کرد: آل سعود و وهابیون عربستان نه تنها امنیت و آسایش ملتهای آزاده و مسلمان جهان و منطقه بخصوص یمن، عراق و سوریه را سلب کرده، بلکه تاب و توان کوچک ترین سخن حق را نداشته و با منتقدان داخلی خود با زبان سرکوب، خفقان و اعدام سخن می گویند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام وحشیانه نه تنها از سوی مسلمانان جهان بی پاسخ نخواهد ماند بلکه بر خشم و انزجار ملت از آل سعود و وهابیون خواهد افزود، خاطرنشان کرد: خشم مسلمانان و شعیان جهان بخصوص مسلمانان آزاده وعربستان پایه های سست آل سعود را در هم خواهد پیچید و بزودی آل سعود به سقوط حتمی خواهد رسید.

عضو هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان از دولت خواست تا از حقوق شیعیان در عربستان دفاع کند و موضع قاطعی در قبال جنایات آل سعود بگیرد.

غضنفرآبادی گفت: کشتار مسلمانان در سوریه و عراق از سوی تروریست هایی صورت می گیرد که اجیر شده وهابیون و مزدوران سعودی هستند. این کشور با ارسال کمک، تجهیزات و سلاح های نظامی در به خاک و خون کشیدن مسلمانان جهان نقش اول را ایفا می کند.