هاشمی بر رفتار ناپسند فرزندانش نظارت کند

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقا‌تهرانی در نخستین یادواره شهدای مهندسین صنعتی این شهرستان اظهار کرد: دشمنان از همدلی میان ملت ایران اسلامی نا‌آگاه هستند.

وی به لزوم آگاهی ملت در برخورد با فتنه‌ها اشاره کرد و افزود: وقوع فتنه‌ها وعده الهی و در قرآن‌کریم به آن اشاره شده است.  

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی افراد اسلام را تنها دین آداب مختصر فردی می‌دانند، خاطرنشان کرد: دین اسلام در بخش‌های مختلف فردی، اجتماعی، مجاهدت و ایستادگی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی کدخدا دانستن آمریکا را از سوی برخی خواص نادرست و عین کفر و طاغوت خواند و تاکید کرد: خداوند در قرآن‌کریم کفار را پیروان از طاغوت می‌خواند.   

آقا‌تهرانی زیر چتر ولایت‌فقیه بودن را عبادت دانست و ادامه داد: رفتار خاضعانه رئیس‌جمهور متکبری نظیر پوتین در حضور مقام معظم رهبری افتخاری برای دین مبین اسلام است.

وی به انتخاب مقام معظم رهبری از سوی مجلس خبرگان وقت پس از رحلت امام خمینی(ره) به عنوان ولی‌فقیه اشاره کرد و گفت: علاوه بر دوستان دشمنان نیز به رهبری بی‌عیب و نقص و نبود هیچ‌گونه نقطه خاکستری در هدایت‌گری ایشان اذعان دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: واحد اندازه‌گیری اسلامی بودن انقلاب اسلامی ولی‌فقیه است.  

آقاتهرانی به رضایت مقام معظم رهبری از ملت اشاره کرد و گفت: ملت در همه عرصه‌ها با حضور خود حمایت خود را از مقام فرزانه ولایت اعلام کرده‌اند.

وی با اشاره به زمزمه برخی خواص مبنی بر تشکیل شورای رهبری خاطرنشان کرد: هاشمی‌رفسنجانی بهتر است بر رفتار ناپسند فرزندانش نظارت داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حمایت از ولی‌فقیه در همه زمان‌ها و عرصه‌ها امری ضروری است.

آقاتهرانی به نقش روحانیت در بصیرت‌افزایی میان اقشار مختلف اشاره‌ کرد و گفت: استفاده از ظرفیت روحانیت به منظور بصیرت‌افزایی در جامعه و جلوگیری از فتنه‌های احتمالی ضروری است.