بازپس‌گیری اموال ایران در قبال آزادی جاسوسان بود

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهید مطهری در مسجد منشور و حوزه مقاومت خواهران  218  ناحیه سلمان تهران بزرگ با مسئولین و اعضاء شورای این پایگاه و حوزه دیدار و آنها گزارش مفصلی از فعالیت های خود ارائه کردند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز بیش از 37 سال است که ملت ایران در مقابل هجوم تمام عیار قدرت ها ایستاد گی می کند، گفت: اگر ملت ایران این چنین در مقابل ابزارها، امکانات، تجهیزات و فشارهای همه جانبه مستکبرین دوام آورده، ثمره تلاش هایی است که بسیجیان ایثار گرانه و خالصانه در راه خدا انجام می دهند.

وی افزود: درهمه پایگاه‌های مقاومت بسیج فعالیت هایی انجام می شود که وقتی در سراسر کشور این کارها در کنارهم قرار می گیرد قدرت بزرگی را تولید می کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: همان طور که در نامه اخیر مقام معظم رهبری آمده است، مستکبرین جز زبان زور نمی فهمند.

وی با اشاره به اینکه مستکبرین و زور مداران تمام منافع و سرمایه های دنیا را به نفع خود مصادره می کنند، اظهار داشت: اگر قدرتمند نباشیم مستکبرین و زورگویان همان بلایی را که بر سر ملت های دنیا آورده اند بر سر ما هم خواهند آورد و ثروت و سرمایه ملت ایران را به تاراج می برند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج خاطرنشان کرد: لغو تحریم بانک سپه و باز پس گیری یک میلیارد و 700 میلیون دلار از اموال بلوکه شده ایران پس از 36 سال نشان داد که آمریکا جز زبان زور نمی فهمد.

وی ادامه داد: این پول مربوط به بیانیه الجزایر بوده و هنوز بعد از 36 سال بیش از 50 میلیارد دلار آن، باید برگردانده شود؛ آمریکا پس از سالها مذاکره، بحث و پیگیری از طریق دادگاه لاهه و رایزنی های مختلف حاضر نشده آن را مطابق تعهد خود بازگرداند.

نقدی تاکید کرد: باز پس گیری این مبلغ در قبال آزادی جاسوس آمریکایی انجام شده و ربطی به جریان مذاکرات ندارد.

وی ادامه داد: راه گرفتن حق از مستکبرین، قدرتمند شدن است و باید هر روز قوی تر و قوی تر شویم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه ایجاد پایگاه های مقاومت بسیج و فعالیت آنها به نوعی ایجاد قدرت می کند خاطر نشان کرد: وقتی مردم بر اساس اعتقاد و باور دور هم جمع می شوند و با یک هدف، کاری را دنبال می کنند قدرتی بزرگ تولید می شود.

وی افزود: مردم با عضویت و فعالیت در بسیج اعتماد به نفس ملی پیدا می کنند و ترس و ضعف نفس از آنها دور می شود.

نقدی با تاکید بر اینکه هر فردی از خواهران بسیجی برای حفظ دین و ارزش ها سختی و مشقت های زیادی تحمل می کند گفت: خدا این تلاش و مجاهدت را می بیند و نتیجه اش را با عنایت و لطف به ملت ایران باز می گرداند.

وی خاطرنشان کرد: در حساس ترین شرایطی که دشمن برای تحقیر ملت ایران برنامه ریزی کرده بود با اراده و خواست خدا، پنج یا شش نیروی پاسدار 10 تفنگدار متجاوز آمریکایی را در خلیج فارس دستگیر می کنند و با عنایت خدا نقشه های دشمن نقش بر آب شد.

نقدی تاکید کرد: دستگیری این 10 تفنگدار آمریکایی حجت خدا بر مردم ایران بود و ثابت کرد که خدا با ملت ایران است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان سخنان خود فعالیت بسیج خواهران در عرصه حجاب و عفاف را بسیار مفید و تعیین کننده دانسته و افزود: هیچ ثوابی از این بالاتر نیست که با هدایت و اقناع خواهران بسیجی خانمی که بد حجاب بوده، حجاب و پوشش اسلامی را انتخاب کند.