چند میگیری تظاهرات کنی؟

 توافق هسته ای وین نقطه عطفی در مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای ۱+۵ بود؛ این توافق باعث شد تا تلاش ضدانقلاب بی نتیجه بماند و آنها نتوانند آنچنان که باید و شاید در فضای رسانه ی تاثیرگذار باشند. در همین رابطه سازمان تروریستی منافقین نتوانست خشم خود را از اجرای برجام پنهان کند. این سازمان در بیانیه ای، عموم مخالفان جمهوری اسلامی را به برپایی تظاهرات میلیونی دعوت کرده است. انتشار این فراخوان در وب سایت و تلویزیون ملی ایران [وابسته به سازمان تروریستی منافقین] در حالی است که در تظاهرات قبلی شاهد حضور بی خانمان ها و دانشجویان به اسم مخالفان نظام ج.ا.ا بودیم!

۱۶۹۱۶۳۲_۶۲۷

 موضوع نقض حقوق بشر و حمله به پایگاه لیبرتی [کمپ اعضای سازمان تروریستی منافقین در کشور عراق] از جمله مواردی است که منافقین تلاش دارند توجه رسانه ها و مخاطبان غیرفارسی زبان را به آن جلب کنند. این در حالی است که تا قبل از توافق هسته ای وین عموما موضوع برنامه اتمی ایران مورد توجه ضدانقلاب بود! به نظر می رسد که برخی از کشورهای منطقه به دنبال طرح دوباره موضوع حقوق بشر و بهره برداری سیاسی از آن باشند. این مهم از آنجا که نمی تواند به طور مستقیم توسط دولت ها اجرایی شود، به ناگزیر توسط سازمان ها و گروه هایی انجام می شود که بیشتر جنبه ابزاری دارند. [همچنان که گفته شد سازمان تروریستی منافقین در جریان مذاکرات هسته ای ایران با ۱+۵ با استفاده از اطلاعات غلط رژیم صهیونیستی در روند مذاکرات وقفه ایجاد می کرد]

 در همین رابطه، علیرغم اینکه آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی از به ثمر رسیدن مذاکرات هسته ای ایران شادمان هستند اما برخی از کشورهای منطقه از این موضوع چندان خوشحال نیستند! در همین رابطه نخست وزیر اسرائیل که از حمایت مالی و معنوی آمریکا برخوردار است به تازگی در رابطه با لغو تحریم ها سخن گفته است:«حتی پس از امضای توافق هسته ای، ایران بلندپروازی خود برای دستیابی به تسلیحات اتمی را رها نکرده است. همچنین شورای امور عمومی آمریکا_اسرائیل در واکنش به اجرایی شدن برجام اعلام کرده که اجرای برجام برای آمریکا و متحدانش خطرناک است!